Candidatul Ideal
Angajam Tehnician On-site Nivel 2
Responsabilități principale: Deplasarea la sediul clientului pentru rezolvarea incidentelor raportate și/sau realizarea de instalări asociate comenzilor de vânzări, respectând termenele stabilite. Planificarea și organizarea vizitelor zilnice la clienți conform tichetelor atribuite. Diagnosticarea și rezolvarea problemelor complexe ale echipamentelor, comunicațiilor, sistemelor de operare sau serviciilor locale. Realizarea instalării complete a stațiilor de lucru, serverelor, dispozitivelor de rețea și perifericelor. Configurarea accesului la rețea, resurselor partajate, imprimantelor de rețea, VPN-urilor și altor servicii. Administrarea utilizatorilor în Active Directory (creări, ștergeri, permisiuni, profile locale/roaming). Aplicarea procedurilor de hardening, actualizări critice și configurări avansate. Documentarea tuturor intervențiilor cu detalii tehnice și generarea de rapoarte la nevoie. Propunerea de îmbunătățiri tehnice pentru infrastructura clientului pe baza experienței. Respectarea politicilor de securitate, confidențialitate și calitate a serviciului. Îndeplinirea oricăror alte sarcini similare necesare rolului.
Studii și experiență:
Studii profesionale superioare în IT (preferabil ASIR) sau experiență echivalentă.
Minimum 3 ani de experiență ca tehnician suport on-site sau tehnician avansat pe teren.
Cerințe tehnice și certificări:
Responsabilități principale: Deplasarea la sediul clientului pentru rezolvarea incidentelor raportate și/sau realizarea de instalări asociate comenzilor de vânzări, respectând termenele stabilite. Planificarea și organizarea vizitelor zilnice la clienți conform tichetelor atribuite. Diagnosticarea și rezolvarea problemelor complexe ale echipamentelor, comunicațiilor, sistemelor de operare sau serviciilor locale. Realizarea instalării complete a stațiilor de lucru, serverelor, dispozitivelor de rețea și perifericelor. Configurarea accesului la rețea, resurselor partajate, imprimantelor de rețea, VPN-urilor și altor servicii. Administrarea utilizatorilor în Active Directory (creări, ștergeri, permisiuni, profile locale/roaming). Aplicarea procedurilor de hardening, actualizări critice și configurări avansate. Documentarea tuturor intervențiilor cu detalii tehnice și generarea de rapoarte la nevoie. Propunerea de îmbunătățiri tehnice pentru infrastructura clientului pe baza experienței. Respectarea politicilor de securitate, confidențialitate și calitate a serviciului. Îndeplinirea oricăror alte sarcini similare necesare rolului.
Studii și experiență:
Studii profesionale superioare în IT (preferabil ASIR) sau experiență echivalentă.
Minimum 3 ani de experiență ca tehnician suport on-site sau tehnician avansat pe teren.
Cerințe tehnice și certificări:
Descrierea jobului
Tehnician On-Site Nivel 2, STRAINATATE
Descrierea companiei
Dala HR Suntem Agentia de recrutare care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii.
Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679/2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate. www.dalahr.ro
Joburi similare



