Candidatul Ideal
• Cunoștințe în contabilitate primara și procese financiare
• Abilități de comunicare în limba engleză (nivel minim B2);
• Cunoștințe de operare PC (Excel, Word) și experiență cu sisteme ERP reprezintă un plus.
• Capacitate de lucru într-un mediu multicultural, atentie sporita la detali
Descrierea jobului
- Monitorizarea soldurilor clienților nationali/internaționali și identificarea creanțelor restante.
- Comunicarea telefonica si pe email cu clienții pentru clarificarea plăților întârziate si rezolvarea cu succes a spetelor in lucru
- Actualizarea bazelor de date privind statusul creanțelor si comunicarea activa cu toate departamentele operationale in vederea recuperarii tuturor creantelor de la clienti
- Verificarea documentelor justificative pentru plăți
- Introducerea datelor în sistemele ERP (Oracle).
- Asistarea în reconcilierea conturilor și raportarea către echipele locale
- Mentinerea legaturilor cu bancile si efectuarea platilor
- Completarea rapoartelor necesare in vederea mentinerii acuratetii informatiilor
Descrierea companiei
ManpowerGroup este expertul global privind forța de muncă, creând soluții inovatoare în domeniu de aproape 70 de ani. În calitate de experți în forța de muncă, în fiecare zi conectăm la piața muncii peste 600,000 de persoane cu diverse abilități, într-o varietate de domenii și industrii. Familia brandurilor ManpowerGroup - Manpower, Experis, Right Management și ManpowerGroup Solutions – ajută peste 400,000 de clienți din 80 de țări și teritorii să identifice, atragă, dezvolte și gestioneze talentele de care au nevoie, oferindu-le soluții cuprinzătoare și integrate. ManpowerGroup este prezent în România de aproape 15 ani, susținând performanța, creșterea și și flexibilitatea a peste 350 de companii din toate regiunile și domeniile de activitate și conectând mii de candidați talentați și profesioniști cu experiență la oportunitățile potrivite.
