Candidatul Ideal
- Experiență relevantă în management operațional / planificarea resurselor / suport tehnic într-un Contact Center sau medii similare.
- Înțelegere solidă a proceselor din Contact Center și a tehnologiilor specifice (CRM, aplicații de telefonie, instrumente de raportare).
- Cunoștințe avansate de limba engleză (scris și vorbit). Cunoștințe solide despre KPI-uri, procese operaționale și sisteme suport.
- Abilități analitice puternice și experiență cu modelare de date / prognoză / bugetare.
- Gândire orientată spre soluții, adaptabilitate și atitudine proactivă.
Descrierea jobului
Căutăm un profesionist proactiv, cu gândire analitică și orientare către îmbunătățire continuă, care să preia un rol-cheie în susținerea tehnologică și strategică a echipelor noastre de Contact Center.
Vei lucra impreuna cu echipa pe care o vei coordona la intersecția dintre tehnologie, operațiuni și analiză de business, contribuind direct la performanța și transformarea serviciilor oferite clienților noștri.
Descrierea rolului
La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.
Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcini repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale.
Iată ce vei face:
- Administrezi sistemele de telefonie și platforma CRM (configurări, IVR, licențe, permisiuni);
- Asiguri suport pentru echipele operaționale în utilizarea eficientă a aplicațiilor;
- Colaborezi cu IT & furnizori pentru rezolvarea incidentelor și dezvoltarea de funcționalități;
- Propui și implementezi automatizări și optimizări pentru fluxurile de lucru;
- Monitorizezi zilnic indicatorii de performanță (KPI, SLA, volum);
- Creezi rapoarte relevante și identifici tendințe sau blocaje;
- Contribui la decizii strategice prin interpretarea datelor și propunerea de soluții;
- Participi la procesul de prognoză și bugetare;
- Contribui la planificarea eficientă a programelor de lucru;
- Colaborezi cu Team Leaderii pentru acoperirea optimă a turelor și competențelor;
- Susții echilibrul între eficiență operațională și bunăstarea echipelor;
- Abonament medical la una dintre clinicile partenere: Regina Maria sau Medicover.
- Card de tichete de masă, în valoare de 30 lei/zi lucrătoare.
- Posibilitatea de a lucra într-un sistem hibrid.
- O lună pe an de work from anywhere.
- 21 de zile de concediu + 4 zile suplimentare de wellbeing.
- Zile libere în funcție de vechimea în companie.
- Zi liberă de ziua ta de naștere.
- Beneficii financiare pentru evenimente speciale din viața personală.
- Reduceri la parteneri (Orange, Samsung, clinici stomatologice, instituții bancare).
- Un birou modern, prietenos, situat în centrul orașului, lângă Parcul Tineretului.
Vei beneficia și de programe de dezvoltare personală și profesională:
- Program de induction: 3 luni de training aplicat, învățare pe rol și sprijin din partea unui Buddy dedicat.
- Program de mentoring: sesiuni cu profesioniști din domenii variate.
- Program de wellbeing: activități de conectare și socializare.
- Traininguri și oportunități de creștere prin Academia Provident, programe de dezvoltare tehnică și promovare a talentelor.
Descrierea companiei
Provident Financial România este o instituție financiară nebancară, parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), prezent în 9 țări, pe 3 continente. În România, Provident este prezent din 2006, iar de atunci a acordat împrumuturi de valoare mică, pe termen scurt, pentru peste 1,2 milioane de români.
Rolul asumat al Provident este de a susține incluziunea financiară prin crearea unui istoric de creditare și de a oferi cu responsabilitate oamenilor din toate păturile sociale acces la o formă de finanțare flexibilă și transparentă. Prin crearea unui istoric de credit, clienții Provident au apoi posibilitatea refinanțării creditului în condiții mai avantajoase sau chiar să obțină credite mai mari, cu care să își poată împlini planuri mari, precum cel de a avea o casă, de exemplu. Provident oferă acces la finanțare unei categorii de clienți care uneori este trecută cu vederea de alți creditori.
Reprezentanții Provident pot ajunge în aproape orice colt al țării, sunt membri respectați în comunitate și oferă – pe lângă soluții de finanțare simple, corecte și transparente – înțelegere și responsabilitate în relația cu clienții. În comunitate, Provident dezvoltă și susține proiecte de responsabilitate socială – programe de educație financiară, dezvoltarea tinerelor talente, sprijinirea grupurilor defavorizate.
Poți afla mai multe despre noi, cu un click aici : https://www.provident.ro/transparent.
În cazul în care vei aplica pentru un rol, te informăm că iți vom prelucra datele personale strict în scopul recrutării pentru poziția respectivă. Detalii vei găsi aici: https://www.provident.ro/politica-datelor-cu-caracter-personal-cariere