Candidatul Ideal
Competențe lingvistice:
Cunoașterea limbii italiene la nivel avansat (C1) – scris și vorbit.
Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu (B1–B2) – pentru comunicarea internă, traininguri și documentație.
Abilități interpersonale și profesionale:
Abilități de comunicare și ascultare activă.
Atitudine orientată către client și rezolvarea problemelor.
Capacitatea de a lucra în echipă, dar și individual.
Gândire logică și atenție la detalii.
Rezistență la stres și capacitate de a lucra în medii cu ritm alert.
Cunoașterea limbii italiene la nivel avansat (C1) – scris și vorbit.
Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu (B1–B2) – pentru comunicarea internă, traininguri și documentație.
Abilități interpersonale și profesionale:
Abilități de comunicare și ascultare activă.
Atitudine orientată către client și rezolvarea problemelor.
Capacitatea de a lucra în echipă, dar și individual.
Gândire logică și atenție la detalii.
Rezistență la stres și capacitate de a lucra în medii cu ritm alert.
Descrierea jobului
Gestionarea solicitărilor clienților prin telefon, e-mail, chat și social media, oferind suport tehnic pentru produse electronice (telefoane, tablete, laptopuri și accesorii inteligente). 
Descrierea companiei
Teamland este cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane. Oferim cu profesionalism servicii din domeniu precum:
- recrutarea de manageri sau specialiști,
- asigurarea de forţă de muncă temporară,
- audit de Resurse Umane,
- instruirea personalului.
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoştinţele noastre de specialitate şi din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.
Joburi similare


