Teamleader Call Center - Dept. Rezervari
CONFIDENTIAL - 1 pozițieCandidatul Ideal
• Ai experienta in domeniul Call-Center - pozitii de management
• Ai mai lucrat pe un post similar (manager hostess, manager restaurant, manager rezervari / call-center )
• Aptitudini de PR si atitudine prietenoasa
• Experienta de formator/trainer reprezinta un avantaj
• Experienta si ambitia de a avansa te recomanda
• Ai atitudine de lider si ai avut echipe in subordine
• Ai bune abilitati de comunicare si coordonare
• Vorbesti limba engleza fluent
• Te descurci cu operarea PC (folosim pentru managementul rezervarilor si biletelor vandute un soft dedicat, destul de complex, dar care iti usureaza munca)
Daca si tu iti doresti:
• sa imbini munca cu distractia
• sa fii respectat si sa respecti la randul tau
• sa faci parte dintr-o echipa tanara, de oameni profesionisti si zambitori
• Ai mai lucrat pe un post similar (manager hostess, manager restaurant, manager rezervari / call-center )
• Aptitudini de PR si atitudine prietenoasa
• Experienta de formator/trainer reprezinta un avantaj
• Experienta si ambitia de a avansa te recomanda
• Ai atitudine de lider si ai avut echipe in subordine
• Ai bune abilitati de comunicare si coordonare
• Vorbesti limba engleza fluent
• Te descurci cu operarea PC (folosim pentru managementul rezervarilor si biletelor vandute un soft dedicat, destul de complex, dar care iti usureaza munca)
Daca si tu iti doresti:
• sa imbini munca cu distractia
• sa fii respectat si sa respecti la randul tau
• sa faci parte dintr-o echipa tanara, de oameni profesionisti si zambitori
Descrierea jobului
• verifica rezervarile si datele introduse in sistem
• urmareste si verifica in permanenta numarul de bilete vandute/eveniment cu rezervarile si locurile disponibile
• realizeaza programul echipei in functie de calendarul de evenimente
• coordoneaza membrii echipei din subordine, deleaga atributii si verifica indeplinirea sarcinilor
• participa activ in preluarea rezervarilor
• realizeaza procesul de inductie & training pentru noii colegi
• se ocupa de buna organizare a evenimentelor
• realizeaza rapoarte cu statusul rezervarilor pentru fiecare eveniment
• vei avea in subordine o echipa de 7-10 colegi
Keywords: rezervari, receptie, call center, relatii clienti, secretara, asistent manager, front desk, hostess, back office, costumer care officer, secretariat, costumer care, outbound, inbound, ambasador, promotii, promotion, receptionist, receptionera, team leader, supervisor, manager, ticketing, online sales.
• urmareste si verifica in permanenta numarul de bilete vandute/eveniment cu rezervarile si locurile disponibile
• realizeaza programul echipei in functie de calendarul de evenimente
• coordoneaza membrii echipei din subordine, deleaga atributii si verifica indeplinirea sarcinilor
• participa activ in preluarea rezervarilor
• realizeaza procesul de inductie & training pentru noii colegi
• se ocupa de buna organizare a evenimentelor
• realizeaza rapoarte cu statusul rezervarilor pentru fiecare eveniment
• vei avea in subordine o echipa de 7-10 colegi
Keywords: rezervari, receptie, call center, relatii clienti, secretara, asistent manager, front desk, hostess, back office, costumer care officer, secretariat, costumer care, outbound, inbound, ambasador, promotii, promotion, receptionist, receptionera, team leader, supervisor, manager, ticketing, online sales.
Publicat
12 Mart. 2024
Reactualizat
9 Apr. 2024
Expiră
11 Apr. 2024
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.