Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Team Leader/Call Center

Comdata Romania
5 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal



În rolul de Team Leader, veți gestiona o echipă responsabilă de asistență pentru clienți. Veți
motiva și îndruma pentru a atinge obiectivele stabilite și a depune eforturi pentru excelență în domeniul serviciilor pentru clienți.

Descrierea jobului

Funcțiile esențiale ale postului:
❖ Asigurarea faptului că membrii echipei au rezultate în conformitate cu performanțele solicitate (Customer Service performance metric);
❖ Colectarea, analizarea și raportarea indicatorilor KPI (SLA, CSAT, AHT etc.) pentru a asigura performanțe de succes;
❖ Crearea unui mediu de echipă inspirational, cu o cultură de comunicare deschisă;
❖ Motivarea membrilor echipei;
❖ Ascultarea feedback-ului membrilor echipei și rezolvarea problemelor și conflictelor;
❖ Încurajarea creativitatii pentru a îmbunătăți procesele;
❖ Monitorizarea performanțelor zilnice prin efectuarea de audituri online in situațiile de neperformante ale agenților;
❖ Sugerarea și organizarea de activități pentru a încuraja spiritul de echipă;
❖ Abilități excelente de comunicare și de conducere;
❖ Abilități de organizare și de gestionare a timpului;
❖ Abilități de luare a deciziilor;

Educație și experiență:
❖ Experienta in domeniu de minim 12 luni;
❖ Personalitate prietenoasă și sociabilă;
❖ Studii universitare sau în curs de desfășurare;
❖ Cunoașterea limbii italiene - nivel C1 (limba engleza constituie un avantaj).

Descrierea companiei

Konecta este un furnizor de servicii inovator, la nivel global, în domeniul externalizării proceselor de afaceri în managementul relației cu clienții, cu 130.000 de angajați dedicați care lucrează în 30 de limbi pe 4 continente și în 24 de țări.

Concentrându-se pe nevoile și oportunitățile unice ale fiecărei industrii, Konecta oferă o gamă completă de soluții de management al relațiilor cu clienții, inclusiv achiziții, retenție, servicii pentru clienți, asistență tehnică și colectare, toate bazate pe un model de afaceri durabil. Aceste servicii sunt construite pe un portofoliu de experiență de clasă mondială în domeniul experienței clienților și al managementului proceselor, soluții digitale și tehnologii de vârf.

Cu sediul central în Madrid, Konecta generează venituri globale de aproximativ 2 miliarde de euro, având peste 500 de clienți, inclusiv unele dintre cele mai mari nume din domeniile telecomunicațiilor, energiei, băncii, mobilității, comerțului cu amănuntul și comerțului electronic.

Cu peste 2000 de angajati in Romania, Konecta se numara printre companiile de prestigiu pe piata de call center romaneasca.

Te asteptam in echipa noastra!

www.konecta-group.ro www.konecta-group.com

Publicat 19 Mart. 2024 Reactualizat 18 Apr. 2024 Expiră 18 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.