Team Leader-Call Center-Colectare Creante
Agency for Control of Outstanding Debts
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate;
- Experienta relevanta in managementul unei echipe (colectare creante/ Call Center reprezinta un avantaj);
- Persoana organizata, cu abilitati de comunicare, leadership si negociere;
- Abilitati demonstrate de prioritizare si gestionare a timpului;
- Persoana responsabila, ambitioasa, orientata catre rezultate;
- Cunostinte foarte bune de utilizare Excel, Outlook, PowerPoint;
- Atitudine pozitiva, entuziasm si dorinta de invatare.
Descrierea jobului
Descrierea jobului
Beneficii oferite:
- Organizarea programului de lucru al echipei din subordine;
- Monitorizarea si evaluarea calitativa si cantitativa a activitatii agentilor din echipa;
- Motivarea și dezvoltarea membrilor echipei;
- Realizarea rapoartelor specifice activitatii de Call Center;
- Organizarea programului de lucru al membrilor echipei;
- Implementarea strategiilor de lucru din Call Center;
- Identificarea si propunerea solutiilor de imbunatatire si eficientizare a procesului de colectare;
- Asigurarea resurselor necesare activității echipei;
- Stabilirea obiectivelor de lucru la nivel de echipă și individual, aliniate cu strategia organizației;
- Stabilirea standardelor de performanță si comunicarea acestora, cu scopul de a fi înțelese și atinse de fiecare membru al echipei;
- Repartizarea, alocarea și evaluarea activităților.
Beneficii oferite:
- Tichete masa: Beneficiezi de tichete de masă încă din prima lună de activitate.
- Bonus de Performanță Stimulant: Ai oportunitatea de a câștiga un bonus de performanță motivant, care se aplică începând chiar din prima lună de activitate. Motivația și angajamentul tău vor fi recompensate pe măsură.
- Oportunitate de Creștere Salarială: Îți oferim posibilitatea de a obține o creștere salarială înca din primele 6 luni, bazată pe performanțele tale. Recunoaștem și recompensăm eforturile tale prin avansarea financiară.
- Concursuri Periodice cu Premii: Participă la concursuri periodice cu șansa de a câștiga premii.
- Dezvoltare Continuă: Beneficiază de training-uri de dezvoltare menite să îți îmbunătățească abilitățile profesionale și să contribuie la avansarea ta în carieră.
- Evenimente de Echipă și Moment de Relaxare: Alătură-te sesiunilor "Happy Hours" și evenimentelor de team building pentru a-ți crea relații puternice în echipă și pentru a-ți relaxa mintea într-un cadru plăcut.
- Recompensă pentru Recomandări: Ai posibilitatea să câștigi un bonus pentru fiecare recomandare reușită pe care o aduci în echipa noastră.
- Pachet servicii medicale private:Dupa 3 luni de la angajare beneficiezi de abonament/asigurare servicii medicale private.
- Program de lucru hibrid
Descrierea companiei
Agency for Control of Outstanding Debts Romania (ACOD Romania) - membra a MFG Group, este o companie specializata in achizitia si managementul portofoliilor de creante. Misiunea noastra este aceea de a asigura o gestiune eficienta a dosarelor de creante, printr-un inalt standard de profesionalism.
Publicat
30 Apr. 2024
Reactualizat
21 Mai 2024
Expiră
30 Mai 2024
Joburi similare
-
- 17 Mai 2024
Consultant Call Center Colectare Debite - remote (de acasa)
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES
Alexandria, Ploiesti, Calarasi și alte 2 orașe