Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Suport legislativ – back office

ZUCCHETTI SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • studii superioare;
  • experiență în domeniul salarizării și administrării de personal 3-5 ani;
  • cunoștințe de operare a datelor în Revisal;
  • cunoștințe solide de legislația muncii (Codul Muncii, Codul Fiscal);
  • cunoașterea prevederilor legale referitoare la calcularea salariilor, la plata indemnizațiilor, a contribuțiilor sociale către autorități etc (cunoașterea proceselor de salarizare este o condiție obligatorie);
  • atestat/curs inspector resurse umane – de preferat;
  • bune cunoștinţe de operare PC - ( Word, Excel, Outlook);
  • persoană sociabilă, organizată, atentă la detalii, orientată spre nevoile clienților, proactivă.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • urmărirea modificărilor legislative în Monitorul Oficial al României;
  • suport legislativ în rezolvarea spețelor din salarizare și din legislatia muncii;
  • suport pe aplicația de salarizare;
  • urmărirea și solutionarea solicitărilor primite de la clienți cu privire la utilizarea aplicației de salarizare implementate;
  • testarea configurărilor și dezvoltărilor din aplicație;
  • întocmirea newsletterelor legislative.

Beneficii:
  • se oferă posibilitatea activării într-un mediu tânăr și dinamic cu perspective de creștere profesională;
  • oraș de lucru: Timișoara;
  • tip angajare: full-time (orar lucru: luni-vineri 08:30 – 17:15);
  • bonuri de masă;
  • card sănătate în rețeaua privată de sănătate Regina Maria;
  • posibilitatea de a desfășura activitatea și în regim de telemuncă (un anumit număr de zile pe lună la înțelegerea cu coordonatorul, în restul zilelor se solicită prezența la birou).

Descrierea companiei

Zucchetti România, prin intermediul celor trei sedii situate în Oradea, București și Timișoara, este în măsură să ofere asistență tuturor zonelor industriale de pe teritoriul României și să răspundă exigențelor oricărui tip de firmă. Zucchetti România este cel mai bun partener pentru orice necesitate de gestiune a societății și a resurselor umane. Orientarea spre piață, capacitatea de inovație și competență a personalului specializat sunt dublate de profesionalismul mărcii Zucchetti.

Zucchetti România urmărește în mod constant îmbunătățirea atât la nivel organizațional, cât și în relațiile sale cu clienții și partenerii de afaceri printr-o orientare permanenta "în direcția calității". O dovadă a acestui demers o constituie implementarea standardelor ISO 9001:2015 și ISO 14001:2015. Prin implementarea standardului ISO 9001:2015, Zucchetti a urmarit configurarea unui sistem de management al calității competitiv, în timp ce standardul ISO 14001:2015 vizează mijloacele de minimizare a impactului asupra mediului. Certificarea celor două standarde implementate reprezintă confirmarea competenței organizaționale atinse de către Zucchetti România.

Publicat 3 Apr. 2024 Reactualizat 3 Apr. 2024 Expiră 3 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.