Candidatul Ideal
Descrierea jobului
Lead the implementation of these capabilities, such as media planning and buying, search, conversion rate optimization and data and analytics to support future business growth
Working alongside Senior Stakeholders, Digital Team, and business unit Marketing leaders, establish a best of breed approach to the use of marketing technology.
Work closely with the Digital Product team to ensure that the marketing technology strategy aligns with the organization’s broader digital strategy and efforts
Lead the analytics and reporting function in digital campaigns with a focus on optimization.
Develop and lead the implementation of the longer-term data and analytics capability, in consultation with the relevant marketing and business leaders.
Establish best practices around the use of data and analytics to inform marketing and campaign effectiveness and lead our overall approach to use of digital marketing agencies.
Work with other team members to hit organizational goals and objectives.
Descrierea companiei
ManpowerGroup este expertul global privind forța de muncă, creând soluții inovatoare în domeniu de aproape 70 de ani. În calitate de experți în forța de muncă, în fiecare zi conectăm la piața muncii peste 600,000 de persoane cu diverse abilități, într-o varietate de domenii și industrii. Familia brandurilor ManpowerGroup - Manpower, Experis, Right Management și ManpowerGroup Solutions – ajută peste 400,000 de clienți din 80 de țări și teritorii să identifice, atragă, dezvolte și gestioneze talentele de care au nevoie, oferindu-le soluții cuprinzătoare și integrate. ManpowerGroup este prezent în România de aproape 15 ani, susținând performanța, creșterea și și flexibilitatea a peste 350 de companii din toate regiunile și domeniile de activitate și conectând mii de candidați talentați și profesioniști cu experiență la oportunitățile potrivite.



