Candidatul Ideal
Candidate Profile:
- Education: University degree • Experience: 1–3 years of relevant professional experience;
- Computer Skills: Proficiency in Microsoft Office Suite (Excel, Word, Outlook);
- Communication Skills: Excellent written and verbal communication abilities;
- English Proficiency: Advanced level (both written and spoken);
- Customer Orientation: Strong focus on client needs and satisfaction;
- Assertive and confident in interactions;
- Proactive and self-motivated;
- Strong organizational and time management skills;
- Analytical thinking and problem-solving capabilities;
- Resilience under time pressure and ability to manage multiple priorities effectively.
Descrierea jobului
- Analyze and optimize internal processes;
- Identify, document, and analyze existing workflows to improve efficiency and quality;
- Propose solutions for process simplification and automation;
- Develop and implement systems and procedures;
- Collaborate with IT and business teams to design and implement new functionalities in internal systems;
- Ensure proper integration of processes within the company’s applications;
- Coordinate process change management, including testing and validation prior to implementation;
- Monitor process and system performance using Key Performance Indicators (KPIs);
- Prepare periodic reports and provide recommendations for continuous improvement;
- Ensure compliance with internal standards, company policies, and legal regulations;
- Collaborate closely with operational, IT, finance, and quality departments to align objectives and initiatives
- Support teams in resolving process- and system-related issues, including opening and tracking tickets for system errors and updating colleagues on progress;
Benefits:
- Meal vouchers;
- Holiday bonus;
- Easter, Christmas, and Children's Day bonuses;
- Training programs;
- Discounted product purchasing opportunity;
- Professional development in a multinational company;
- A dynamic working environment, and more.
Descrierea companiei
Beko România, liderul pieței de electrocasnice din țară, care deține brandurile Arctic, Beko și Grundig, este parte a companiei Beko și reprezintă un pilon al inovației și sustenabilității în domeniu.
Începând cu anul 2002, compania-mamă a investit în România peste 350 de milioane de euro în dezvoltarea capacității de producție, dar și în noi tehnologii sau sisteme moderne de management al producției. Aliniată cu valorile globale ale grupului, Beko România pune în centrul acțiunilor grija pentru mediu și comunitate. Fericirea și satisfacția angajaților sunt la baza produselor și serviciilor noastre, care la rândul lor conduc la clienți mulțumiți, operând sub deviza brandului de angajator ”feels like home”. Acest Employer Value Proposition definește coeziunea internă a echipei și face trimitere la acel sentiment de familie și apartenență, pe care îl valorificăm cu tărie.
Beko deține în România două dintre cele mai mari fabrici de electrocasnice din Europa continentală- fabrica de la Găești unde au fost produse până în prezent peste 44 de milioane de aparate frigorifice și fabrica de mașini de spălat din Ulmi, prima fabrică Industry 4.0 din România, dotată cu cele mai recente tehnologii în materie de robotizare, inteligență artificială, machine learning și automatizare a proceselor, care are o capacitate de producție de 2,2 milioane de unități pe an. Mai mult, fabrica Beko de la Ulmi este singura unitate de producție Industry 4.0 a grupului care a primit din partea Forumului Economic Mondial (WEF) statutul de Sustainability Lighthouse, în semn de recunoaștere a performanțelor sale în materie de sustenabilitate. În prezent, 84% din producția totală din fabricile de la Găești și de la Ulmi este exportată în peste 80 de țări.
Succesul Beko România este rezultatul muncii unei echipe puternice, dedicate și experimentate. Cultura organizațională este fundamentată pe respect reciproc, mândria de a fi inova și pasiunea pentru creștere. Promovăm o cultură incluzivă, care valorifică diversitatea și promovează egalitatea de gen, atrăgând totodată atenția și interesul generației Z.
Angajamentul pentru sustenabilitate se reflectă în numeroase proiecte interne și externe, inclusiv participarea la evenimente eco-friendly. Bunăstarea angajaților este prioritizată prin proiectul WellCare Journey by Beko Romania care oferă activități lunare și promovează includerea tuturor nivelurilor de personal. Investițiile în învățare și dezvoltare includ formarea de traineri interni pentru contribuția globală. În plus, angajamentul îndelungat față de diversitate, echitate și incluziune este susținut prin programe precum Women Community by Beko Romania și formarea unui comitet local DEI, reflectând implicarea la nivel global și local în strategii de DEI.
Investim constant în dezvoltarea echipei noastre și în îmbunătățirea condițiilor de muncă, oferind programe de dezvoltare profesională în concordanță cu cele mai recente tendințe în tehnologie și digitalizare. Compania a dezvoltat o serie de parteneriate solide cu universități din România și din Turcia. Printre acestea se numără TechPro Academy, o inițiativă pe termen lung dezvoltată în colaborare cu Universitatea Valahia din Târgoviște și cu Universitatea Koç din Turcia, temele abordate punând accentul pe cele mai recente inovații tehnologice și procese de automatizare. Tot în parteneriat cu Universitatea Valahia, compania organizează anual concursul TechCamp, dedicat studenților cu specialitatea inginerie. O inițiativă similară a fost dezvoltată împreună cu Universitatea din Pitești, evenimentul Hackathon oferindu-le tinerilor ocazia de a-și demonstra creativitatea, abilitățile tehnice și aptitudinile de a găsi soluții sustenabile.
Ne angajăm să promovăm schimbările pozitive și să aducem plus-valoare societății și generațiilor viitoare. Fiecare produs dezvoltat de Beko România este conceput cu scopul de a îmbunătăți viața milioanelor de clienți pe care îi deservim. Conștienți de responsabilitatea noastră în calitate de lider al pieței de electrocasnice, ne asigurăm că respectul pentru angajați, clienți și acționari este întotdeauna o prioritate.
Beko România oferă un mediu de lucru multicultural, bazat pe colaborare și recunoașterea performanței individuale. Promovăm diversitatea egalitatea și incluziunea și ne asigurăm că sustenabilitatea este o componentă esențială a strategiei noastre de afaceri. Oferim o gamă variată de beneficii financiare și non-financiare, precum și oportunități profesionale atât la nivel intern, cât și internațional în cadrul Beko Europe. Instruirea și dezvoltarea profesională, comunicarea internă, managementul performanței, planurile de succesiune, mobilitatea ocupațională internă și internațională, sănătatea angajaților și securitatea muncii sunt prioritățile Beko România în materie de resurse umane.