Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Specialist Suport vanzari – DURATA DETERMINATA

Orange Romania Communications
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Te gândești la creșterea ta profesională? Cum ți-ar plăcea să-ți dezvolti noi abilități având rolul la care visezi intr-un mediu de lucru placut si dinamic?

Ce căutăm:
Suntem in cautarea unui nou coleg/a al carui obiectiv principal va fi de acela de a oferi suport reprezentantilor de vanzari din segmentul Strategic(Public &Privat) si de a prelua solicitarile acestora si ale clientilor din portofoliu urmarind solutionarea acestora in termenul solicitat, cu scopul cresterii satisfactiei clientilor.

Ce trebuie să știi/ai:
  • Studii superioare;
  • Experienta de minim 1 an in zona de servicii clienti;
  • Permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj
  • Experinta in domeniul telecomunicatiilor ar reprezenta un mare avantaj.
  • Abilitati bune de comunicare verbala si in scris;
  • Corectitudine, onestitate, initiativa;
  • Bune cunostinte de operare PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook);
  • Flexibilitate si capacitatea de a accepta responsabilitati multiple;
  • Abilitatea de a transpune date in analize si recomandari concrete de business;
  • Cunostinte de limba engleza - mediu;
  • Ascultare activa;
  • Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim;
  • Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe sarcini in acelasi timp;
  • Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare si eficienta in conditii de stres;
  • Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii.

Descrierea jobului

Ce trebuie să faci:
Specialistul Suport Vanzari are ca principale atributii urmatoarele:
  • Asigura reprezentantilor de vanzari din segmentul Strategic (Public &Privat) suportul necesar vanzarii serviciilor si produselor Orange Romania Communications
  • Ofera informatii si consultanta in problemele identificate in cadrul proceselor de implementare si/sau a procedurilor interne si ofera suport pentru eficientizarea acestora, sprijinind astfel obiectivele companiei si asigurand transparenta din punct de vedere al implementarii contractelor si proiectelor catre Reprezentantul de Vanzari si/sau catre Client;
  • Colaboreaza cu entitatile interne in vederea solutionarii tuturor solicitarilor venite din partea clientilor de portofoliu/ reprezentantilor de vanzari din segmentul Strategic(Public &Privat), conform SLA-urilor stabilite si le acorda feedback acestora cu privire la stadiul rezolvarii fiecarei solicitari;
  • Investigheaza si identifica problemele legate de tratarea solicitarilor primite, alege abordari conforme cu procedurile si instructiunile de lucru in vigoare sau recomanda alternative atunci cand identifica situatii atipice, semnaleaza riscurile identificate catre Reprezentantul de Vanzari, seful Reprezentantului de Vanzari si catre Seful ierarhic superior in vederea gasirii unei solutii alternative cu Clientul;
  • Initiaza site survey in aplicatie si urmareste primirea solutiei de la echipa tehnica in termenul OLA agreat;
  • Incarca in aplicatiile interne actele comerciale incheiate de Reprezentantii de Vanzari si urmareste implementarea lor si activarea serviciilor in termenele agreate cu clientii.
  • Analizeaza lunar provenienta debitelor inregistrate pe conturile clientilor de portofoliu si tine in permanenta legatura cu reprezentantul de vanzari, client si colegii din echipa Collection in vederea recuperarii debitelor;
  • Colaboreaza activ cu colegii din echipa pentru tratarea solicitarilor primite din partea Clientilor/ reprezentantilor de vanzari, oferindu-si suportul in gasirea solutiilor optime pentru depasirea obstacolelor pe care colegii le pot intampina, astfel incat in final Clientul/ reprezentantul de vanzari sa fie multumit de modul de tratare a solicitarii;
  • Se autoinstruieste permanent, accesand materialele informative puse la dispozitie de companie pe site-urile dedicate (e-learning, KMS, intranet);
  • Lucreaza cu aplicatiile necesare in cadrul procesului tratarii solicitarilor, asigurandu-se in permanenta ca este la zi cu orice modificare adusa acestora atat din punct de vedere produse/ procese noi, cat si din perspectiva identificarii nefunctionalitatilor/ bug-urilor din sisteme si semnalarea lor catre IT si seful direct in vederea escaladarii;
  • Realizeaza rapoarte de status catre Client cu privire la stadiul lucrarilor/ solicitarilor, ori de cate ori Clientul solicita acest lucru sau situatia o impune;
  • Intocmeste rapoarte, note, prezentari, situatii privind activitatea desfasurata la solicitarea managerului ierarhic.
  • Dovedeste implicare si interes in atingerea obiectivelor de performanta atat la nivel individual, cat si la nivelul echipei.
Ai putea să înveți noi instrumente, să îți dezvolți noi abilități, să dobândești cunoștințe utile și să afli alături de noi ce înseamnă #LifeAtOrange.
Aplică și hai să stăm de vorbă! La Orange, poți.


Angajarea pentru acest rol va fi printr-o companie de leasing de personal, pe o perioada determinata.
Doar candidatii ale caror profile (informatii prezentate in CV) corespund criteriilor minime de eligibilitate vor fi invitati in etapa de selectie.

Descrierea companiei

Orange Romania Communications is a company part of the Orange group and a subsidiary of Orange Romania since September 30, 2021.

Company offer assistance and converged fixed voice mobile services, broadband internet and television for its approximately 5 million customers. It also manages the network infrastructure of up to 90,000 km of fiber optics and connects around 3 million households.

Publicat 19 Mart. 2024 Reactualizat 16 Apr. 2024 Expiră 18 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.