Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Specialist Suport Tehnic software CRM

ALBOSMART SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Experiență:
Minim 1 an experiență într-un rol de suport tehnic pentru software CRM/ERP sau in contabilitate.

Cunoștințe Tehnice:
Cunoștințe de SQL și administrarea bazelor de date reprezintă un avantaj.;
Experiența anterioară cu softuri de contabilitate (SAGA, Ciel, WinMentor etc.) reprezintă un avantaj.
Înțelegerea principiilor de contabilitate primara și a legislației fiscale din România.

Abilități de Comunicare:
Excelente abilități de comunicare, cu capacitatea de a explica concepte complexe într-un limbaj simplu și clar.

Orientare către Client:
Pasiune pentru a ajuta oamenii și a rezolva probleme. Răbdare, empatie și atitudine proactivă.

Abilități Analitice:
Capacitatea de a diagnostica rapid problemele și de a oferi soluții logice și eficiente.

Autonomie și Proactivitate:
Abilitatea de a lucra independent, de a-ți gestiona timpul eficient și de a căuta soluții.

Descrierea jobului

Rolul Tău:
Vei fi puntea de legătură dintre Albosmart și clienți nostrii , asigurându-te că experiența lor de la primul contact cu aplicatia CRM este una excelentă. Vei oferi suport tehnic, vei ghida utilizatorii prin procesul de onboarding.

Responsabilități Cheie:

Onboarding Clienți Noi:

Ghidarea clienților noi în procesul de implementare a aplicatiei CRM;
Organizarea și susținerea de sesiuni de training online pentru a asigura înțelegerea funcționalităților cheie;
Asistarea clienților în importul datelor inițiale și configurarea parametrilor specifici ;

Suport Tehnic :

Oferirea de asistență tehnică rapidă și eficientă prin telefon, email și remote;
Diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice întâmpinate de utilizatori;
Escaladarea problemelor complexe către echipa de dezvoltare.
Contribuirea la crearea si actualizarea bazei de cunostinte (FAQ, manuale, tutoriale video).

Feedback și Îmbunătățire Produs:

Colectarea feedback-ului de la clienți privind funcționalitățile aplicatiei CRM și transmiterea acestuia către echipa de dezvoltare.

Descrierea companiei

www.albosmart.ro

Publicat 19 Aug. 2025Reactualizat 19 Aug. 2025Expiră 18 Sept. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.