Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Specialist Suport Tehnic Level 2

QOOBISS
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Echipa noastra este in cautarea unui "Specialist Suport Tehnic Level 2" . In aceasta pozitie, veti fi responsabil de oferirea de suport tehnic de calitate clientilor nostri, prin intermediul unei platforme de ticketing. Veti colabora cu echipa de dezvoltare pentru a rezolva problemele complexe si veti genera rapoarte la solicitarea departamentului vanzari.

Descrierea jobului

Ne asteptam ca viitorul nostru coleg sa detina:
  • Nivel bun de cunoastere a MS-SQL Server. Viitorul nostru coleg trebuie ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀sa fie capabil sa scrie si sa depaneze proceduri stocate;
  • Notiuni de programare. Acesta trebuie sa inteleaga cum functioneaza aplicatiile pentru care va oferi suport si sa se descurce cu investigarea logurilor de aplicatie;
  • Cel putin 3 ani experienta intr-o pozitie similara;
  • Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala;
  • Capacitate de a lucra independent si in echipa;
  • Orientare spre detaliu si abilitati analitice bune;
  • Atitudine pozitiva si proactiva.


Ocupand aceasta pozitie, vei fi responsabil cu:
  • Preluarea solicitarilor clientilor prin intermediul platformei de ticketing;
  • Investigarea problemelor raportate de clienti;
  • Rezolvarea problemelor uzuale sau a caror complexitate nu necesita implicarea echipe de dezvoltare;
  • Escaladarea problemelor complexe catre echipa de dezvoltare;
  • Redactarea de raspunsuri clare si concise pentru clienti;
  • Tinerea evidentei taskurilor ce sunt atribuite echipe de dezvoltare si urmarirea rezolvarii acestora;
  • Generarea de situatii si rapoarte la solicitarea departamentului vanzari.


Avantaje:
  • Salariu competitiv;
  • Oportunitati de dezvoltare profesionala;
  • Lucru intr-o echipa dinamica si prietenoasa;
  • Atmosfera de lucru placuta si moderna.
Daca sunteti un profesionist motivat si orientat catre client, cu o pasiune pentru tehnologie, va invitam sa aplicati pentru aceasta pozitie.

Descrierea companiei

Credimatic Network is a Romanian company, founded in 2016, specialized in producing software solutions primarily for the financial-banking sector. Over time, the company has introduced innovative technologies that form the basis of several groundbreaking solutions launched in Romania:

Credius PAY - the first 100% online lending solution with remote customer identification and digital signing.
Credimatic - the first loan vending machine in the Romanian market, offering both hardware and software solutions to automate all steps of the loan acquisition process, from collecting necessary information to disbursing funds.
Qoobiss Identify - the first 100% automated remote identification solution developed by a Romanian company, enabling remote customer identification using the latest biometric and AI technologies while complying with legal obligations regarding remote customer identification.

Currently, Credimatic Network utilizes the latest biometric technologies based on AI to provide fully automated, secure, reliable solutions tailored for various industries, including financial-banking, healthcare, telecommunications, gambling, insurance, retail, and more.

Publicat 10 Mai 2024 Reactualizat 3 Iun. 2024 Expiră 9 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.