Candidatul Ideal
Locație: On-site – București, zona Barbu Vacarescu
Scopul rolului:
Obiectivul principal este de a asigura gestionarea eficientă și corectă a operațiunilor financiar-contabile și administrative legate de importuri, facturare, stocuri și relația cu clienții, contribuind la buna funcționare a proceselor companiei. De asemenea, rolul implică furnizarea de suport operațional și raportare precisă pentru a sprijini deciziile managementului și conformitatea cu cerințele legislative.
Cerințe:
- Studii superioare Economice sau contabile finalizate;
- Experiență în domeniul financiar-contabil (contabilitate primara);
- Experiența privind utilizarea unui ERP și întocmirea de rapoarte in EXCEL;
- Dorinta de învățare;
Descrierea jobului
- Întocmirea documentației de import (declarația în sistem TRACES – vin/fructe, transmitere date in sistem Ro-Transport, informare depozit).
- Monitorizarea transportului pana la destinatia finala (depozit/client).
- Transmiterea comenzilor de la clienti (distribuitor; retailer) către depozit și înregistrarea acestora în sistem RO-Transport.
- Emiterea facturii fiscale în baza avizul de marfa și transmiterea acestora către ANAF și client.
- Incarcarea facturilor fiscale în sistem EDI pentru clienții de retail.
- Verificarea facturilor primite de la furnizori în sistem E-factura.
- Verificarea stocului si emiterea comenzilor de import marfa în funcție de necesar.
- Emiterea facturilor de discount în funcție de client în baza rapoartelor primite în urma verificarilor efectuate.
- Verificare periodica a fiselor de client.
- Verificare lunara a soldurilor clienti si funizori.
- Transmiterea facturilor la plata către administratorul societății.
- Stransa legatura cu clienții societății si răspuns prompt la eventualele reclamații (mail/telefon).
- Transmiterea rapoartelor lunare de vanzari către administratorul societății.
- Pregatirea dosarului în detaliu pentru contabilitate.
- Verificarea lunara a agentilor (decont, km).
- Transmiterea lunara catre departamentul HR a CO / CM / situație bonuri de masa pentru fiecare angajat.
- Transmiterea raportului lunar către SGR
- Diverse rapoarte solicitate de către alte departamente sau administratorul societății
- Inregistreaza corect și la timp toate operațiunile financiar-contabile;
- Evidenta și înregistrarea extraselor și plăților bancare;
- Efectuează reconcilieri de solduri;
- Furnizează informații pentru inchiderile de luna și rapoartele lunare;
- Asigura suport administrativ și operațional în pregătirea rapoartelor lunare pentru companie externă de contabilitate, la pregatirea inchiderii lunare, conform reglementarilor interne specifice;
- Întocmirea și tinerea evidentei pentru contractele cu furnizorii si clientii companiei
- Facturare și verificare solduri clienți, furnizori, avansuri, stocuri de marfa
- Participare la inventarierea anuala si inregistreaza rezultatele inventarierii;
- Întocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului;
- Menținerea relației cu firma de contabilitate externa
- Participa activ la realizarea obiectivelor Companiei
- Gestionarea livrarilor de marfa
- Experienta lucru IKA este un avantaj
Descrierea companiei
Toți candidații care îndeplinesc cerințele de mai sus sunt invitați să aplice online. Vom contacta doar candidații cei mai potriviți pentru acest rol în maximum două săptămâni.
Pentru alte oportunități, vizitează site-ul nostru www.puntoup.com și încarcă CV-ul în baza noastră de date pentru a rămâne eligibil pentru poziții actuale sau viitoare. Toate aplicațiile sunt tratate cu cea mai mare confidențialitate.
Prin trimiterea CV-ului tau prin e-mail la orice adresă „www.puntoup.com” sau „www.puntoup.ro” sau prin aplicarea printr-o platformă online de joburi, îți dai consimțământul privind prelucrarea datelor. Pentru mai multe informații, te rugăm să consulți politica noastră de procesare a datelor. Dacă ai întrebări referitoare la datele tale personale, te rugăm să contactezi dataprotection@puntoup.com