Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Specialist Salarizare

Sterling Cruise
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Competențe și abilități necesare
  • Cunoștințe solide de legislația muncii și fiscală.
  • Experiență în utilizarea softurilor de salarizare și a platformei Reges-Online.
  • Cunoștințe bune de MS Office (Excel avansat).
  • Capacitatea de a lucra cu volume mari de date și respectarea acurateței.
  • Abilități analitice și atenție la detalii.
  • Adaptabilitate la schimbări legislative și procedurale.
  • Spirit de echipă și orientare către soluții.
  • Confidențialitate și integritate.
  • Capacitate bună de comunicare și relaționare.

Cerințe pentru ocuparea postului
  • Studii superioare economice / resurse umane / juridice.
  • Experiență minim 5 ani în salarizare / payroll.
  • Limba engleză – nivel mediu (avantaj).

Descrierea jobului

Subordonare și relații funcționale
  • Se subordonează direct: Directorului Financiar
  • Coordonează: N/A
  • Relații funcționale: colaborează cu Departamentele HR, Financiar-Contabil, Juridic, IT, precum și cu auditorii interni/externi și instituțiile publice (ANAF, Casa de Sănătate, INS).

Activitatea se va desfasura la biroul nostru din bulevardul Pipera nr. 1/VI, Voluntari, judetul Ilfov.

Scopul general al postului
Asigurarea gestionării corecte, complete și la timp a proceselor de salarizare și raportare aferente, cu respectarea legislației muncii, fiscale și a politicilor interne, precum și garantarea confidențialității și protecției datelor cu caracter personal.

Responsabilități principale
  • Calculul și verificarea salariilor lunare pentru toți angajații.
  • Calculul și gestionarea avantajelor în natură și a reținerilor salariale (popriri, deduceri etc.).
  • Operarea în programele de salarizare și HR (soft intern, aplicații dedicate); utilizarea platformei Reges-Online pentru accesarea datelor privind salariații.
  • Gestionarea concediilor medicale: întocmirea documentației și transmiterea/urmărirea decontărilor către Casa de Sănătate .
  • Generarea statelor de plată, a notelor contabile și a fluturașilor de salarii.
  • Întocmirea și transmiterea declarației D112, cu semnătura digitală proprie.
  • Respectarea termenelor legale de plată a contribuțiilor și impozitelor.
  • Elaborarea de rapoarte și statistici privind costurile salariale și personalul, inclusiv rapoarte periodice pentru management (ex. explicația variațiilor cheltuielilor salariale între perioade etc), simulări de buget privind creşterile de salarii/noi angajări etc
  • Urmărirea bugetului de salarii pe fiecare centru de cost, verificarea acurateƫii datelor furnizate de catre locaƫii, informarea Managementului şi Dept Operaƫional în cazul în care constată diferenƫe/nereguli
  • Găsirea celor mai bune variante de optimizare a timpului de lucru al angajaƫilor (ore suplimentare etc)
  • Participarea la întâlnirile de P&L şi oferirea de informaƫii/detalii privind evoluƫia/diferenƫele de salarii pentru perioada analizată
  • Oferirea de suport către managementul companiei privind modificările legislative.
  • Oferirea de suport angajaților pentru întrebări legate de salarii, beneficii și concedii.
  • Asigurarea conformității și a confidențialității datelor conform legislației GDPR.
  • Gestionarea arhivei documentelor de salarizare (contracte, acte adiționale, state de plată etc.), acolo unde responsabilitatea nu este delegată către HR.
  • Oferirea de suport în cadrul auditurilor interne și externe, precum și în cazul controalelor oficiale.
  • Furnizarea informațiilor salariale către Institutul Național de Statistică și alte instituții publice, conform solicitărilor legale.
  • Monitorizarea permanentă a schimbărilor legislative și implementarea acestora.

Condiții de muncă
  • Program de lucru: conform regulamentului intern
  • Locatie: birou
  • Responsabilitate ridicată privind datele confidențiale.
Publicat 4 Sept. 2025Reactualizat 4 Oct. 2025Expiră 4 Oct. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.