Specialist Salarizare

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Absolvent/a de studii superioare in domeniul economic;
  • Atestat Inspector Resurse Umane/salarizare si bune cunostinte de legislatia muncii;
  • Experienta anterioara intr-o pozitie similara (minim 1 an);
  • Experienta in contabilitate primara si resurse umane (contracte, pontaje);
  • Cunostinte operare suita Office (Word, Excel, Office), excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucrul cu cifrele), atentie la detalii;
  • Bune abilitati de folosire Revisal si programe de salarizare;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare pe diferite tematici ce țin de partea administrativă si comercială;
  • Atenție la detalii și capacitate de gestionare a timpului și a priorităților;
  • Capacitatea de a respecta termenele limită şi de a gestiona sarcini multiple;
  • Cunoasterea limbii Italiene – reprezinta avantaj.

Descrierea jobului

  • Administrarea si actualizarea bazei de date pentru angajati;
  • Administreaza si pregateste documentele de personal corect si la timp: contracte de munca, acte aditionale, decizii incetare, etc;
  • Colecteaza si centralizeaza informatiile justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale/de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri, retineri din salariu, tichete de masa etc.);
  • Efectueaza calculul salarial, intocmeste statul de plata;
  • Se ocupa de arhivarea dosarelor de personal;
  • Asigura evidenta corecta a inscrierilor in REVISAL corect si la timp;
  • Completeaza si emite diverse adeverinte solicitate de salariati, standarde si legi specifice.


Beneficii:
  • Salariu motivant, in functie de cunostinte si experienta;
  • Oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul organizatiei;
  • Mediu de lucru modern si placut;
  • Sansa de a face parte dintr-o echipa tanara, dinamica si motivata;
  • Program lucru lejer fara ore in week-end sau sarbatori legale.

Descrierea companiei

Intr-o lume a nesigurantei, a crizelor economice si a abandonului in afaceri, Fire Credit ofera clientilor sai o ancora bazata pe solutii financiare flexibile si echitabile. Un triunghi al eficientei, in care cuvintele de ordine sunt: ECHILIBRU – ENERGIE – EXEMPLU Fire Credit este parte a Grupului Fire, liderul italian in sectorul managementului recuperarilor de creante. Cu 7 filiale, peste 2.300 de angajati, avocati si agenti de recuperare telefonica destinati spatiului european, grupul italian Fire s-a facut remarcat, din 1992, prin performanta si respect pentru reputatia partenerilor sai. Dovada cea mai buna o reprezinta portofoliul nostru de clienti, format in cea mai mare parte din reprezentanti de marca din sectoarele financiar-bancar, telecomunicatii, servicii de utilitati si retail. Nume de top ale economiei europene si-au incredintat blazonul, istoria si reputatia Grupului Fire. Fire Credit a reprezentat pasul firesc in strategia de extindere a serviciilor Grupului Fire in Europa de Est. Nu intamplator a fost ales Iasul, ca principal centru cultural si academic, dar si important nod economic la granita de est a Uniunii Europene. Din 2011, de la crearea biroului din Romania, echipa Fire Credit s-a extins in permanenta, reusind astfel sa raspunda prompt partenerilor nostri de pe intreg teritoriul tarii.

Publicat 27 apr. 2022 Reactualizat 25 mai 2022 Expiră 27 mai 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.