Candidatul Ideal
- are studii in domeniul Resurselor Umane sau Economie
- detine experienta relevanta de minimum 1 an in domeniul Resurselor Umane (recrutare, administrare de personal, relatii de munca)
- cunoaste legislatia muncii si este la curent cu ultimile modificari
- are abilitati excelente de comunicare si relationare cu oamenii la toate nivelurile organizatiei
- lucreaza bine atat individual cat si in echipa, gestionand cu profesionalism situatii complexe
- experienta intr-un program de salarizare constituie avantaj
- program: execel, word
Descrierea jobului
- coordoneaza si implementeaza procesele de recrutare si selectie
- gestioneaza activitati de administrare de personal: contracte de munca, acte aditionale, pontaje, dosare de personal
- sustine procesele de evaluare si dezvoltare a angajatilor
- gestionarea platformelor: REGES ONLINE, PULS
BENEFICII:
- posibilitatea de a lucra intr-un mediu profesionist si dinamic
- oportunitati de dezvoltare profesionala si specializare
- pachet salarial motivant si beneficii
Descrierea companiei
ACI CLUJ SA intruneste peste 65 de ani de experienta in antreprenoriat general de constructii. ACI CLUJ SA este o companie romaneasca cu capital integral privat care isi desfasoara activitatea atat in Romania cat si la nivel international. Compania detine o Baza de Productie Industriala, care se gaseste de asemenea in Cluj-Napoca si care este alcatuita din: O fabrica de structuri metalice, o fabrica de prefabricate, doua statii de betoane, din care una mobila, un Laborator pentru incercari in constructii si un atelier de tamplarie. Pentru mai multe detalii va invitam sa accesati site: www.acicluj.com