Specialist Resurse Umane
KERN-LIEBERS ROMANIA SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul Ideal
Compania noastră caută un Specialist Resurse Umane dedicat și pasionat, pregătit să se alăture echipei noastre.
Dacă ești o persoană proactivă, cu abilități excelente de comunicare și organizare, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.
Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:
Abilitati sociale si de relationare
Abilitati de analiza si sinteza;• Abilitati de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;
Persoana matura, echilibrata, cu atitudine proactiva, responsabila
Initiativa si abilitati de “Problem solving”;
Rigurozitate si atentie la detalii;
Aptitudini de comunicare scrisa si orala;
Comportament etic/ probitate.
Cunostinte:
Absolvent al unei institutii de invatamant superior; Master in domeniul Resurselor Umane – constituie avantaj;
Cunostinte de legislatia muncii; Atestat Inspector Resurse Umane – constituie avantaj;
Cunostinte operare PC: Word, Excel, Power Point, Outlock.
Experienta profesionala:
Experienta pe un post similar minim 2 ani;
Experienta in recrutarea si selectia de personal minim 2 ani;
Compania noastră caută un Specialist Resurse Umane dedicat și pasionat, pregătit să se alăture echipei noastre.
Dacă ești o persoană proactivă, cu abilități excelente de comunicare și organizare, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.
Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:
Abilitati sociale si de relationare
Abilitati de analiza si sinteza;• Abilitati de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;
Persoana matura, echilibrata, cu atitudine proactiva, responsabila
Initiativa si abilitati de “Problem solving”;
Rigurozitate si atentie la detalii;
Aptitudini de comunicare scrisa si orala;
Comportament etic/ probitate.
Cunostinte:
Absolvent al unei institutii de invatamant superior; Master in domeniul Resurselor Umane – constituie avantaj;
Cunostinte de legislatia muncii; Atestat Inspector Resurse Umane – constituie avantaj;
Cunostinte operare PC: Word, Excel, Power Point, Outlock.
Experienta profesionala:
Experienta pe un post similar minim 2 ani;
Experienta in recrutarea si selectia de personal minim 2 ani;
Descrierea jobului
Descrierea jobului
Responsabilitati:
I. Recrutarea si selectia personalului
1. Stabilirea criteriilor de recrutare si selectie;
2. Intocmirea si publicarea anunturilor de recrutare;
3. Stabilirea canalelor de recrutare;
4. Organizarea si participarea la interviurile de selectie.
II. Angajarea
1. Intocmirea contractelor individuale de munca, fiselor de post , acte aditionale, decizii incetare, decizii suspendare, adeverinte de vechime;
2. Administrarea tuturor documentelor componente ale dosarului de personal;
4. Asigurarea relatiei cu AJOFM, Medicul de Medicina Muncii, SSM si SU;
5. Mentinerea legaturii cu ITM, Oficiul Roman pentru Imigrari si alte institutii pe partea de protectia si securitatea in munca;
6. Administrarea procedurii de cercetare disciplinara prealabila-daca este cazul;
7. Intocmire diverse rapoarte si situatii la cerere;
8. Eliberarea de adeverinţe către medic/casa de asigurări de sănătate etc.;
III. Inductia personalului:
1. Urmarirea derularii programelor individuale de inductie pentru noii angajati.
lV: Salarizare:
1. Intocmirea pontajelor;
2. Verificare si inregistrare concediilor medicale, de odihna, CFS etc.
3. Distribuirea fluturasilor;
6. Evidenta tichetelor de masa;
V. Programe training personal
1. Stabilirea nevoilor de instruire impreuna cu sefii de departamente;
2. Organizarea programelor de instruire, alegerea furnizorilor de servicii, administrarea bugetului;
3. Asigurarea conditiilor pentru participarea salariatilor.
VI. Evaluarea performantelor angajatilor
1. Monitorizarea derularii procesului de evaluare anuala a performantelor;
2. Centralizarea rezultatelor/ calificativelor obtinute;
3. Analiza evolutiei in timp a rezultatelor evaluarilor pe angajat, departamente.
4. Actualizrea Regulamentului Intern, politicilor si procedurilor companiei si aducerea acestora la cunostinta angajatilor.
VII. Consultanta si suport (in domeniul resurselor umane) managerilor de linie si tuturor angajatilor.
Beneficii:
Pachet salarial aliniat pietei
Tichete de masa 30 lei/zi;
Al 13-lea salariu;
Decont transport / 240 lei pe luna
Prime de Paste si Vacanta
Spor de fidelizare 0,25%/an
Bonus variabil de productivitate si calitat de pana la 6% /luna
Dacă ești o persoană motivată, cu o pasiune pentru resurse umane, te invităm să aplici pentru această poziție și să faci parte din echipa noastră!
Responsabilitati:
I. Recrutarea si selectia personalului
1. Stabilirea criteriilor de recrutare si selectie;
2. Intocmirea si publicarea anunturilor de recrutare;
3. Stabilirea canalelor de recrutare;
4. Organizarea si participarea la interviurile de selectie.
II. Angajarea
1. Intocmirea contractelor individuale de munca, fiselor de post , acte aditionale, decizii incetare, decizii suspendare, adeverinte de vechime;
2. Administrarea tuturor documentelor componente ale dosarului de personal;
4. Asigurarea relatiei cu AJOFM, Medicul de Medicina Muncii, SSM si SU;
5. Mentinerea legaturii cu ITM, Oficiul Roman pentru Imigrari si alte institutii pe partea de protectia si securitatea in munca;
6. Administrarea procedurii de cercetare disciplinara prealabila-daca este cazul;
7. Intocmire diverse rapoarte si situatii la cerere;
8. Eliberarea de adeverinţe către medic/casa de asigurări de sănătate etc.;
III. Inductia personalului:
1. Urmarirea derularii programelor individuale de inductie pentru noii angajati.
lV: Salarizare:
1. Intocmirea pontajelor;
2. Verificare si inregistrare concediilor medicale, de odihna, CFS etc.
3. Distribuirea fluturasilor;
6. Evidenta tichetelor de masa;
V. Programe training personal
1. Stabilirea nevoilor de instruire impreuna cu sefii de departamente;
2. Organizarea programelor de instruire, alegerea furnizorilor de servicii, administrarea bugetului;
3. Asigurarea conditiilor pentru participarea salariatilor.
VI. Evaluarea performantelor angajatilor
1. Monitorizarea derularii procesului de evaluare anuala a performantelor;
2. Centralizarea rezultatelor/ calificativelor obtinute;
3. Analiza evolutiei in timp a rezultatelor evaluarilor pe angajat, departamente.
4. Actualizrea Regulamentului Intern, politicilor si procedurilor companiei si aducerea acestora la cunostinta angajatilor.
VII. Consultanta si suport (in domeniul resurselor umane) managerilor de linie si tuturor angajatilor.
Beneficii:
Pachet salarial aliniat pietei
Tichete de masa 30 lei/zi;
Al 13-lea salariu;
Decont transport / 240 lei pe luna
Prime de Paste si Vacanta
Spor de fidelizare 0,25%/an
Bonus variabil de productivitate si calitat de pana la 6% /luna
Dacă ești o persoană motivată, cu o pasiune pentru resurse umane, te invităm să aplici pentru această poziție și să faci parte din echipa noastră!
Descrierea companiei
KERN LIEBERS ROMANIA este o companie multinationala avand ca domeniu de activitate fabricarea articolelor din fire metalice, fabricarea de lanturi si arcuri din sarma pentru industria de automobile. Livram arcuri de compresiune, arcuri de tractiune si arcuri de torsiune.
Publicat
11 Mart. 2024
Reactualizat
8 Apr. 2024
Expiră
10 Apr. 2024