SPECIALIST RESURSE UMANE
SC ROTAKT SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Studii superioare în domeniul Resurselor Umane, Drept sau domenii relevante
Experiență de minim 2 ani într-un rol similar
Cunoștințe solide de legislație în domeniul muncii și capacitatea de a interpreta aspecte juridice
Abilități excelente de comunicare, organizare și atenție la detalii
Proactivitate și capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă
Cunoștințe de operare PC (MS Office, software de HR)
Permis de conducere categoria B
Experiență de minim 2 ani într-un rol similar
Cunoștințe solide de legislație în domeniul muncii și capacitatea de a interpreta aspecte juridice
Abilități excelente de comunicare, organizare și atenție la detalii
Proactivitate și capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă
Cunoștințe de operare PC (MS Office, software de HR)
Permis de conducere categoria B
Descrierea jobului
Gestionarea proceselor de recrutare, selecție și integrare a noilor angajați
Administrarea dosarelor de personal și actualizarea lor conform legislației în vigoare
Coordonarea activităților de formare și dezvoltare profesională a angajaților
Asistență în elaborarea și implementarea politicilor de resurse umane si evaluarea angajatilor
Menținerea legăturii cu firmele externe de avocatură pentru consultanță juridică
Coordonarea și supravegherea procesului de obținere a autorizațiilor necesare de la primărie si alte institutii ale statului
Colaborarea și menținerea relațiilor cu firmele de arhitectură partenere în diverse proiecte
Ce oferim:
Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și inovatoare
Pachet salarial competitiv, ajustat în funcție de experiență și competențe
Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei
Un mediu de lucru plăcut
Administrarea dosarelor de personal și actualizarea lor conform legislației în vigoare
Coordonarea activităților de formare și dezvoltare profesională a angajaților
Asistență în elaborarea și implementarea politicilor de resurse umane si evaluarea angajatilor
Menținerea legăturii cu firmele externe de avocatură pentru consultanță juridică
Coordonarea și supravegherea procesului de obținere a autorizațiilor necesare de la primărie si alte institutii ale statului
Colaborarea și menținerea relațiilor cu firmele de arhitectură partenere în diverse proiecte
Ce oferim:
Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și inovatoare
Pachet salarial competitiv, ajustat în funcție de experiență și competențe
Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei
Un mediu de lucru plăcut
Descrierea companiei
Societatea ROTAKT şi-a început activitatea în anul 1994, pornind de la ideea de a oferi clienţilor o gamă variată de scule si utilaje. Fiind printre primele magazine de acest gen din Valcea, am constatat că există interes din partea cumpărătorilor, fapt pentru care firma noastă e în continuă dezvoltare, avand puncte de lucru în Rm. Valcea, Dragasani si Horezu.
Produsele care ne reprezinta sunt utilajele agricole marca ROTAKT, produse de o foarte buna calitate si cu un grad ridicat de performanta.
Suntem o echipa tanara si dinamica, orientata spre performante. Cautam colegi noi, optimisti si dornici sa lucreze alaturi de noi. Te așteptăm să te alături echipei noastre pentru a evolua impreuna !
Produsele care ne reprezinta sunt utilajele agricole marca ROTAKT, produse de o foarte buna calitate si cu un grad ridicat de performanta.
Suntem o echipa tanara si dinamica, orientata spre performante. Cautam colegi noi, optimisti si dornici sa lucreze alaturi de noi. Te așteptăm să te alături echipei noastre pentru a evolua impreuna !
Publicat
5 Mart. 2024
Reactualizat
5 Mart. 2024
Expiră
4 Apr. 2024