Candidatul Ideal
Căutăm un Specialist Resurse Umane pasionat de oameni și procese, care să contribuie activ la dezvoltarea și implementarea strategiilor de HR. Vei avea un rol esențial în atragerea, retenția și dezvoltarea talentelor din cadrul companiei.
Cerințe:
Studii superioare finalizate (preferabil în domeniul resurselor umane, psihologie, sociologie sau similar)
Experiență de minimum 2 ani într-un rol similar
Cunoștințe solide de legislația muncii
Abilități excelente de comunicare și organizare
Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj
Cerințe:
Studii superioare finalizate (preferabil în domeniul resurselor umane, psihologie, sociologie sau similar)
Experiență de minimum 2 ani într-un rol similar
Cunoștințe solide de legislația muncii
Abilități excelente de comunicare și organizare
Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj
Descrierea jobului
Responsabilități principale:
Gestionarea proceselor de HR: contracte de muncă, acte adiționale, pontaje, evidența personalului, relația cu autoritățile.
Suport în recrutare, integrare, evaluare și procese de dezvoltare a personalului.
Consilierea managementului și angajaților pe teme de legislația muncii și proceduri interne.
Necesită cunoștințe solide de legislația muncii și experiență practică de minim 3–5 ani.
Participă la ședințele de management de luni și vineri.
Verifică modul în care angajații (office și depozit) își îndeplinesc sarcinile și responsabilitățile delegate.
Ce oferim:
Pachet salarial competitiv
Mediu de lucru profesionist și prietenos
Oportunități de dezvoltare profesionalăBeneficii extra-salariale.
Gestionarea proceselor de HR: contracte de muncă, acte adiționale, pontaje, evidența personalului, relația cu autoritățile.
Suport în recrutare, integrare, evaluare și procese de dezvoltare a personalului.
Consilierea managementului și angajaților pe teme de legislația muncii și proceduri interne.
Necesită cunoștințe solide de legislația muncii și experiență practică de minim 3–5 ani.
Participă la ședințele de management de luni și vineri.
Verifică modul în care angajații (office și depozit) își îndeplinesc sarcinile și responsabilitățile delegate.
Ce oferim:
Pachet salarial competitiv
Mediu de lucru profesionist și prietenos
Oportunități de dezvoltare profesionalăBeneficii extra-salariale.
Descrierea companiei
Prohuman APT se remarcă de 30 de ani pe piața de resurse umane din România, fiind una dintre primele trei agenții din domeniu. Cu o experiență vastă și o echipă dedicată, compania pune accent pe identificarea celor mai potriviți candidați, dar și pe satisfacerea cerințelor riguroase ale clienților săi. Se implică activ în dezvoltarea carierei candidaților, contribuind astfel la creșterea valorii lor profesionale și la consolidarea unei relații pe termen lung între aceștia și angajatori.
De-a lungul timpului, Prohuman APT a reușit să se diversifice și să acopere o gamă largă de industrii, fiind prezentă în sectoare cheie precum BPO (Business Process Outsourcing), Finanțe și bănci, IT&C, Inginerie, Retail, Automotive și Sales/Marketing. În ciuda acestei diversități, agenția nu se limitează doar la aceste domenii, având capacitatea de a răspunde cerințelor pieței de muncă dintr-o varietate de alte sectoare.
Contact: Str. Aviator Popisteanu, nr. 54A, sector 1, București; office@prohuman.ro; +40 21 222 13 03.
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2005 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.
PROHUMAN APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.prohuman.ro.
De-a lungul timpului, Prohuman APT a reușit să se diversifice și să acopere o gamă largă de industrii, fiind prezentă în sectoare cheie precum BPO (Business Process Outsourcing), Finanțe și bănci, IT&C, Inginerie, Retail, Automotive și Sales/Marketing. În ciuda acestei diversități, agenția nu se limitează doar la aceste domenii, având capacitatea de a răspunde cerințelor pieței de muncă dintr-o varietate de alte sectoare.
Contact: Str. Aviator Popisteanu, nr. 54A, sector 1, București; office@prohuman.ro; +40 21 222 13 03.
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2005 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.
PROHUMAN APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.prohuman.ro.