Candidatul Ideal
Cerințe:
• Experiență de cel puțin 5 ani în domeniul resurselor umane (recrutare, administrare de personal, relații de muncă, training etc.);
• Cunoștințe solide de legislația muncii;
• Abilități excelente de comunicare, organizare și rezolvare a conflictelor;
• Experiență în colaborarea cu managementul și în susținerea proceselor decizionale privind personalul;
• Cunoștințe de operare PC (MS Office, platforme de HR);
• Studii superioare finalizate (de preferat în domeniul psihologiei, sociologiei sau juridic)
Descrierea jobului
• Gestionarea întregului proces de recrutare și selecție;
• Administrarea documentației de personal și a contractelor individuale de muncă;
• Asigurarea respectării prevederilor legale și a procedurilor interne în domeniul HR;
• Oferirea de suport consultativ managementului pe teme de HR;
• Dezvoltarea și implementarea politicilor de resurse umane;
• Monitorizarea climatului organizațional și propunerea de măsuri de îmbunătățire.
Beneficii:
• Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența și performanțele;
• Mediu de lucru profesionist și oportunități reale de dezvoltare;
• Acces la cursuri de perfecționare și formare continuă.
Aplică acum trimițând CV-ul la adresa: receptie@bestachizitii.ro
Descrierea companiei
Compania BEST ACHIZITII s-a infiintat in anul, avand ca obiect de activitate cod CAEN “Activitati de consultanta pentru afaceri si management”, respective servicii de consultanta in materia achizitilor publice si private, cu un vast portofoliu de clienti din Romania si din strainatate , avand o echipa de profesionisti in diverse domenii de activitate precum : arhitectura, inginerie, constructii si reabilitari de cladiri si drumuri, servicii de curatenie pentru instititutii publice, fabricarea de autobuze , tramvaie si vehicule specializate pentru transport in comun, servicii de salubritate, servicii de Securitate , paza si monitorizare bunuri si persoane, cat si in mari proiecte pe care le implementam la nivel national pentru persoanele cu deficiente, prin Ministerul Fondurilor Europene.
In anul 2016 am avut diversi colaboratori externi pe care i-am reprezentat pe teritoriul Romaniei.
Din anul, firma a inceput sa desfasoare si activitati de comert cu ridicata de produse de igiena si alimentare . Incepand cu anul, firma si-a extins portofoliul prin vanzarea de produse tip dispozitive medicale , incadrate in clasele I si II .
Pe piata echipamentelor medicale ne-am autorizat la AGENTIA NATIONALA A MEDICAMENTULUI SI A DISPOZITIVELOR MEDICALE DIN ROMANIA (ANMDM) , la ISimport , comercializare si distributie de dispozitive medicale.
- 13 Iun. 2025
ANALIST RESURSE UMANE (ADMINISTRATIV)
SC AGEXIM TRANSPORT&LOGISTICS SRL
Pitesti, Curtea de Arges, Mioveni