Candidatul Ideal
Experiență in domeniul Resurse Umane inclusiv recrutare (este un plus experienta in recrutare pentru posturi tehnice - specialisti – ingineri).
Expertiză solidă în utilizarea: MS Office.
Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii.
Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală.
Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie in paralel.
Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor.
Atitudine responsabilă, orientată spre calitate și respectarea termenelor.
Cunoștințe de limba engleza.
Descrierea jobului
- Concepe si posteaza anunturile de recrutare pe baza discutiilor cu Managerul Resurse umane si cu sefii de departamente.
- Utilizează diverse tehnici de recrutare, metode de selecție și evaluare pentru a găsi cei mai potriviți candidați, asigurându-se astfel că resursele umane ale firmei sunt bine reprezentate.
- Redacteaza și distribuie anunțurile de angajare pe diferite canale de recrutare, inclusiv site-uri de joburi, rețele sociale și în cadrul comunității profesionale, dupa aprobarea Managerului Resurse umane.
- Utilizeaza platformele de socializare pentru a promova oportunitățile de muncă disponibile și pentru a crește vizibilitatea brandului de angajator.
- Se implica activ in procese de căutare targetată a celor mai buni specialiști din domeniul in care ctiveaza compania.
- Identifică, chiar si din companiile concurente, potențiali candidati recunoscuti in domeniul în care activează prin rezultate, valoare și talent.
- Colecteaza cu discretie, informațiile despre candidații potențiali, iar pe baza acestor informații se întocmește o lista cu toti candidatii identificati, pe care o discuta cu Managerul Resurse umane.
- Intocmeste dosarele de personal ale noilor angajati.
- Asigura prezentarea noilor angajati in companie.
- Promoveaza imaginea firmei prin transparenta, confidentialitate si transmiterea de informatii reale.
- Contribuie la crearea unei imagini pozitive a companiei pe piața muncii și la implementarea unor procese eficiente de recrutare.
- Raspunde de menținerea raporturilor interumane excelente cu candidații, oferind o experiență de recrutare profesională, transparentă și respectuoasă.
Descrierea companiei
Societatea Tecnic Consulting Engineering este o companie de inginerie care oferă servicii excepționale pe piața Europei de Est din 2007. Echipa noastră de ingineri și profesioniști experimentați este specializată în proiectare, management de proiect, management de construcții, supervizare a lucrărilor și inginerie pentru proiecte mari de infrastructură.
Ne mândrim cu angajamentul nostru față de Excelența în Inginerie, dedicarea pentru furnizarea de servicii de înaltă calitate și satisfacerea nevoilor clienților noștri. Echipa noastră are o înțelegere profundă a pieței și lucrează îndeaproape cu clienții noștri pentru a ne asigura că livrăm proiectele la timp, în limita bugetului și la cele mai înalte standarde.



