Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

SPECIALIST MARKETING

PROFESSIONAL FARMA LINE
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cunostinte la nivel mediu/avansat de marketing offline si online;
Experienta in elaborarea, implementarea si coordonarea campaniilor de marketing;
Abilitati de planificare, organizare si atentie la detalii;
Cunosterea mediului de promovare online (Social Media, Blogging, Google Adwords, Google Analytics etc.) si promovare offline;
Deschidere catre permanenta informare cu privire la instrumentele recent aparute in vederea optimizarii SEO (Search Engine Optimization), SEM (Search Engine Marketing), Social Media precum si catre alte unelte de promovare;
Pasiune pentru marketing, perseverenta si atentie la detaliii, initiativa si orientare catre rezultate;
Constituie avantaj experienta in elaborarea campaniilor comerciale, oferte promotionale adresate consumatorilor;
Constituie avantaj, cunostinte de baza in vederea analizarii datelor companiei privitoare la intelegerea comportamentului consumatorului;
Cunostinte de limba engleza scris si vorbit, constituie avantaj;
Bune abilitati de negociere, abilitati de comunicare verbala si in scris, capacitate de munca independenta;
Constituie avantaj - absolvent universitar– studii economice/ marketing/ comunicare;
Experienta minim 3 ani in domeniu.

Descrierea jobului

Planificarea, implementarea si urmarirea campaniilor promotionale pe produs si pe sezon;
Analiza si monitorizarea concurentei, identificarea punctelor tari si punctelor ︁︀​︂︃︃​︉︆​︆︄slabe ale produselor acestora;
Analizarea datelor de piata si a celor legate de consumator, cu scopul de a identifica oportunitati de dezvoltare si inovatii pentru Brand/Companie;
Extragerea din bazele de date interne a rapoartelor relevante pentru analizarea vanzarilor si planificari de Category Management;
Elaborarea, implementarea si monitorizara programele de testare a produselor si serviciilor noi;
Intalniri cu reprezentantii producatorilor pentru identificarea de noi oportunitati in ceea ce priveste contractele de merchandising;
Realizarea planului de marketing online si offline al organizatiei;
Elaborarea strategiilor de marketing si de fidelizare a clientilor;
Negocierea contractelor si a costurilor legate de activitatile curente de marketing;
Planificarea, implementarea si urmarirea strategiei de offline si online marketing (newsletter, e-mail marketing, monitorizare competitive, social media);
Efectueaza periodic analize si raporteaza catre managementul companiei.

Beneficii:

Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic, alaturi de o echipa profesionista si dedicate;
Dezvoltare profesionala continua si sustinere in cresterea ta in cariera;
Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare;
Asigurare medicala privata;
Program de lucru hibrid.

Descrierea companiei


Grupul Professional Farma Line are o experienta de peste 23 de ani in piata farmaceutica din Romania, avand o activitate complexa cu operatiuni in retail-ul farmaceutic, in comertul on-line de specialitate si in distributia si vanzare de produse farmaceutice.
Publicat 10 Iun. 2024 Reactualizat 10 Iun. 2024 Expiră 10 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.