Candidatul Ideal
• Diploma de licenta in Marketing, Comunicare sau un domeniu relevant
• Cel putin 2 ani de experienta intr-un rol de marketing
• Expertiza in utilizarea platformelor si instrumentelor de marketing
• Intelege cum functioneaza un brand si cum sa-l comunice clar, coerent si atractiv
• Cunoaste si utilizeaza la un nivel avansat programele de specialitate pentru editari foto/video;
• Este atent la detalii si are un simt estetic dezvoltat (design, fotografie, video)
• Cunoaste platforme ca Facebook, Instagram, LinkedIn, Google Analytics, Meta Business Suite sau alte instrumente de marketing
• Este organizat, proactiv si comunicativ;
• Se simte confortabil sa colaboreze cu diferite echipe interne: arhitecti, vanzari, management, echipe de santier;
• Poate lucra atat strategic (planificare), cat si practic (executie, publicare, analiza);
• Are deschidere spre invatare si dezvoltare profesionala continua;
• Abilitati de comunicare si fluenta in limba engleza;
• Cel putin 2 ani de experienta intr-un rol de marketing
• Expertiza in utilizarea platformelor si instrumentelor de marketing
• Intelege cum functioneaza un brand si cum sa-l comunice clar, coerent si atractiv
• Cunoaste si utilizeaza la un nivel avansat programele de specialitate pentru editari foto/video;
• Este atent la detalii si are un simt estetic dezvoltat (design, fotografie, video)
• Cunoaste platforme ca Facebook, Instagram, LinkedIn, Google Analytics, Meta Business Suite sau alte instrumente de marketing
• Este organizat, proactiv si comunicativ;
• Se simte confortabil sa colaboreze cu diferite echipe interne: arhitecti, vanzari, management, echipe de santier;
• Poate lucra atat strategic (planificare), cat si practic (executie, publicare, analiza);
• Are deschidere spre invatare si dezvoltare profesionala continua;
• Abilitati de comunicare si fluenta in limba engleza;
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Dezvoltarea strategiilor de marketing:
• Implementarea planurilor de marketing pe termen scurt si lung
• Identificarea si analizarea publicului tinta
• Stabilirea obiectivelor de marketing
Responsabilitati principale:
Strategie & branding
• Intelegerea si aplicarea strategiilor de branding in linie cu obiectivele de business ale companiei;
• Colaborarea cu agentii externe de marketing si branding pentru asigurarea coerentei imaginii companiei;
• Propunerea si implementarea activitatilor de branding;
Continut & comunicare
• Crearea si gestionarea continutului relevant pentru website, social media, email marketing si alte canale digitale;
• Realizarea de texte specifice pentru materiale promotionale online si offline (brosuri, flyere, bannere, articole etc.);
• Crearea de continut vizual – inclusiv coordonarea sau realizarea de materiale foto-video;
Campanii & promovare
• Planificarea si derularea campaniilor de marketing online si offline;
• Dezvoltarea de continut atractiv si relevant pentru diverse platforme de marketing;
• Colaborarea cu echipa de design pentru a crea materiale vizuale care sa sustina mesajele de marketing;
• Asigurarea consistentei brandului in toate materialele de marketing;
Analiza & optimizare
• Analizarea constanta a pietei, tendintelor si concurentei pentru identificarea oportunitatilor de crestere si adaptarea strategiilor in consecinta
• Gestionarea eficienta a bugetelor de marketing, asigurand respectarea termenelor si utilizarea optima a resurselor
• Pregatirea si prezentarea rapoartelor de performanta ale campaniilor, optimizarea continua a strategiilor
Descrierea companiei
Eiffel Group SRL, este o societate comerciala, parte a grupului elvețian Red Diamond Holding, fond de investiții cu capital privat, avand ca obiect de activitate dezvoltarea imobiliara pe segmentul premium, in Cluj-Napoca, precum si plasarea de capital in diverse investiții conexe din sectorul de real estate.
Joburi similare