Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

SPECIALIST MARKETING (Cluj-Napoca, job full-time, NU remote)

Novi Technology (parte din SupremGrup/ SupremOffice)
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Salut, Ne mărim echipa ! Pentru a avea succes pe aceasta pozitie, credem ca ai nevoie de urmatoarele abilitati:

A. abilitati profesionale:
  • studiie superioare în domeniu sunt importante intrucat cine are carte, are parte de avantaje, dacă se ține de treabă și e serios. Daca exista si inclinatie spre sfera vanzarilor, pasiune si cunostinte pentru social-media și mediul on-line in general, incredientele de baza iti sint asigurate;
  • Experiența ca specialist marketing sau alt rol similar, cu acțiuni de succes în managementul proiectelor si campaniilor social media si a promovarii directe (strategii de marketing, branding, publicitate și marketing digital/ marketing direct) constituie un mare avantaj, (dar si posturi anterioare precum Asistent Manager, Secretariat executiv, Customer Sales, B2B Sales, Call Center care au avut legatura cu operatiuni concrete de marketing/ promovare).

B. abilitati tehnice:
  • Dexteritate in operare PC, pachet office, excel, crm, lucrul cu baze de date etc.;
  • Cunostintele de utilizare a serviciilor precum Google Drive, Google Analytics (Facebook Ads, Google AdWords), Content-Marketing, Email-Marketing, Social-Media, MailChimp precum si dorinta de up-datare la cele mai noi metode și trend-uri în domeniu etc., reprezinta un avantaj;
  • Cunoștintele de lucru în aplicații de grafică/ webdesing (Adobe Illustrator, Corel Draw, Photoshop, Canva, Elementor etc.), viziunea creativa si atenție la detalii, (formă, culoare, literă și text) reprezinta un avantantaj.

C: abilitati personale:
  • Usurinta in exprimare orala, comunicarea scrisă si abilitati bune de relaționare;
  • Focusare pe soluții și nu pe problemă, probleme toată lumea știe să facă, important e să identifici si aplici soluțiile. Pentru asta te ajută o atitudine flexibilă, stabilitatea emoțională, rezistența la schimbări, energia pozitvă, creativitatea și dinamismul;
  • Capacitate de analiza, sinteza, insusire rapida a informatilor tehnico-comerciale specifice activitiatilor noastre si interes pentru dezvoltarea profesionala continua, sint elementele care sa-ti asigure succesul la "job:....si viata mai usoara;
  • Este important să ai capacitatea de a te organiza și a-ți planifica activitatea într-un mod structurat, unde atat practica cat si teoria spun că așa suntem mai eficienți;
  • Cunoștințele de limba engleză scris, vorbit se sub-inteleg;

Descrierea jobului

Ce trebuie sa faci zilnic la birou? (aceasta pozitie nu este un job Remote, noi te vrem “aproape”)

Ne intalnim la biroul din str. Nikola Tela 14 la ora 8:00 unde vei lucra alaturi de noi până la 16:30 (da, avem și pauză de masă), iar in timp ce iti bei cafeaua de dimineata, te organizezi si iți activezi abilitatile pentru:
  • Conceperea periodica campaniilor de marketing centrate pe realizarea obiectivelor de creșterea a vanzarilor si cotei de piață, dezvoltand programe de promovare livrabile pe canalele social media (Facebook, Instagram, Tik-Tok, Google, YouTube, LinkedIn etc.) si marketing direct pe MailChimp etc., prin crearea de conținut relevant si atractiv pentru pagini lay-out-uri, newsletter-e, web-site-uri etc. urmate de derularea in mod regulat a campaniilor de promovare pentru produsele si serviciilor noi si a celor existente în portofoliu. Conceperea campaniilor o faci in baza cercetarilor de marketing, analizei de piață și de produs, analiza competiției si a impactului acțiunilor anterioare asupra creșterii vânzărilor și a cotei de piață;
  • Valorificarea periodica a rezultatelor o vei realiza prin prelucrearea feed-back-urilor, actualizand fisele clientilor, listelor de clienti activi si potențiali, follow-up-uri pentru toate sales leads-urile identificate, asigurand cu celeritate ofertele si suportul informational necesar concretizarii acestora, extraponand totodata “multiplicarea” acestora. Ajustarea campaniilor urmatoare prin up-datarea politicilor promoționale, de fidelizare a clienților si de prețuri, in scopul inbunatatirii conceptelor de promovare si a prezentei pe toate segmentelor de piata, concomitent cu gestionarea, optimizarea și actualizarea informațiilor pe siturile companiei si alte pagini gen Facebook etc.;
  • Activitatea zilnica este focusata pe dezvoltarea relațiilor de parteneriat cu clienții curenti/ potențiali si presupune prezentarea ofertelor de vânzare si oferirea de suport si îndrumare prin telefon/email, demo skype/zoom. Este necesara prospectearea zilnica a potențialilor clienți prin telefon/email pentru organizarea întâlnirilor/ call-urilor în vederea vânzării și promovării serviciilor si marirea permanenta a acestora prin indentificare in diverse medii infomationale si segmente de piata, inclusiv prin contactarea influencerilor potriviți domeniilor noastre pentru promovare;

Vino in echipa noastra si vei beneficia de:
  • Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata;
  • Salarizare de baza, Tichete de masa si Comision din vanzari proportionale cu implicarea, experienta si rezultatul obtinut;
  • Bonusuri suplimentare de tip cadou pentru rezultate si vechime in companie, acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun, zile de nastere), Bonus recomandare colegi noi;
  • Echipă dinamică, profesionistă si o atmosferă frumoasă de lucru;
  • Un birou cozy;
  • Telefon de serviciu;
  • Feedback personalizat legat de activitatea ta profesională și sprijin constant pentru a evolua în carieră;
  • Acces la instrumente de lucru moderne, care să te ajute la eficientizarea activității tale;
  • Oportunități de avansare și creștere odată cu compania;
  • Ideile și inițiativele sunt încurajate și apreciate;

Construirea unei cariere durabile este un proces de dezvoltare profesionala in care ai nevoie de motivatie, plan de actiune, flexibilitate si consecventa. Succesul presupune cunoasterea calitatilor personale, dar mai ales increderea in acestea. Descopera oportunitatea pe care ti-o oferim si vino sa construim impreuna o punte in calea carierei tale.

Crezi că acest anunț te descrie pe tine? Merită să ne trimiți ceva despre tine, un CV la adresa office@novi-romania.ro și orice crezi tu că ar fi util, împreună cu răspunsul (optional) la urmatoarele 2 întrebări :
- Ți-ar plăcea sa lucrezi altături de noi?
- Care este cea mai mare realizare a ta in pofesie și de ce?
Nu există un răspuns corect sau greșit. Vrem doar să știm cum vezi tu lucrurile.

Așadar, trimite-ne CV-ul pe care noi il vom studia cu interes și dacă vom considera că ai putea fi persoana potrivită pentru acest post, te vom contacta pentru a stabili un interviu.

Descrierea companiei

Proiectul NOVI ROMANIA face parte din noua Strategie de Dezvoltare a grupului Suprem, in care un obiectiv major il reprezinta transferul tehnologilor avansate dinspre Asia spre Romania. Noua linie de business NOVI – NOCAI, reprezinta un pas important in concretizarea acestui obiectiv si se refera a priori in promovarea tehnologiilor avansate de print si convertire digitala. www.uv-dtf-dtg.ro

SupremGrup
SupremGrup este prezenta pe piata din Romania de peste 25 de ani. Seriozitatea, grija fata de clienti si fata de angajati sint atuurile dezvoltari noastre durabile. De-a lungul anilor am dezvoltat mai multe linii de busines sub cupola unei viziuni unitare, concretizate astazi intr-o solutie integrata de servicii si produse de tip SUPORT pentru sustinerea activitatii companiilor si institutiilor din Romania.

SupremGrup reprezinta o suma de branduri consacrate pentru biroul, casa sau afacerea ta. Produsele si serviciile noastre acopera necesitatile curente din zona antreprenoriala, corporatista SME si institutionala, sfera educationala, sananate, medical si cosmetica, horeca si industrie, precum si nevoi clasice individuale de tip “home use & hobby”.

Suntem furnizori dedicati pentru produse si consumabile de papetarie-birotica pentru office si scoala, hobby si creativitate, igiena colectiva, curatenie si menaj, ambalaje si articole de unica folosinta, party, imbracaminte de lucru si protectie, cadouri si promotinale corporate, textile personalizate, tipografice comerciale si productie publicitara, sisteme de supraveghere si antiefractie, echipamente de tehnica vizuala si audio pentru prezentari si conferinte si mai nou, ne focusam spre transferul de tehnologie avansata catre firmele din Romania: automatizari, robotizari, optimizari de procese tehnologice etc.

Am construit in Parcul Industrial Tetarom 1 un ansamblu de hale si birouri unde am locat toate activitatile grupului. Gestionam un depozit cash & carry si distributie B2C pentru articole, echipamente, dotari si consumabile pentru "birou & afaceri", un Centru de productie publicitara, copy-center, personalizari cadouri si articole promotionale, un Studio de Imagine si filmari aeriene, precum si un Centru de Service si Inchiriere echipamente de print. In domeniul publicitar si imagine operam cu tehnologii dedicate (echipamente de tipar digital comercial si print wide-format, gravare si debitare laser, laminare, serigrafie si tampografie, precum si tehnologie pentru filmari 3D si aeriene), cu care producem o gama extinsa de produse promotionale, identitate vizuala si informationala (materiale comerciale publicitare, litere volumetrice, totemuri, decupaje 3D si obiecte personalizate: bannere, window graphics, colantari magazine si inscriptionari auto, roll-up-uri, people stoppere, rame click, afisaje LCD si LED, afise, mape prezentare, carti de vizita, flyere si pliante, fototapete din hartie si PVC, tablouri canvas, stickere autocolante, etichete, rame click, odorizante auto, pixuri, brichete, brelocuri, cani, tricouri, agende, calendare, pungi cadou, etc.) oferta urmand sa se extinda curand cu "web-factory" pt. realizarea de situri comerciale si de prezentare.

Ne implicam cu dedicatie si profesionalism in munca de zi-cu-zi pentru a oferi produse diversificate si de calitate la preturi corecte, toate amprentate cu o nivelanta ridicata a serviciilor. Satisfactia si aprecierile clientilor reprezinta recompensa care ne anima si motiveaza sa devenim mai buni.

Va invitam sa ne vizitati la locatia situata pe strada Nikola Tesla nr 14, din Parcul Industrial Tetarom 1, ansamblul SupremGrup/ SupremOffice/Novi Romania.

www.uv-dtf-dtg.ro
www.supremoffice.ro
https://promomag.cool-shop.eu/ro
https://promomag.mcollection.gift/
www.supremadvertising.ro
www.promomag.ro
www.nano-diy.ro
www.rayfilm.ro

Publicat 22 Apr. 2024 Reactualizat 22 Apr. 2024 Expiră 29 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.