SPECIALIST LICITATII SEAP
S.C. AIS PHARMA SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Experienta de lucru min. 2 ani in domeniul licitatiilor publice;
Constituie avantaj cunoasterea procedurilor de licitatie in domeniul produselor farmaceutice;
Cunoasterea legislatiei aplicabila in domeniul achizitiilor publice;
Bune abilitati de operare PC (sisteme de operare Microsoft si pachetul Office), SEAP;
Persoana organizata, atentie distributiva, spirit de echipa, capacitatea de a lucra cu termene limita;
Persmis cat B (reprezinta avantaj).
Constituie avantaj cunoasterea procedurilor de licitatie in domeniul produselor farmaceutice;
Cunoasterea legislatiei aplicabila in domeniul achizitiilor publice;
Bune abilitati de operare PC (sisteme de operare Microsoft si pachetul Office), SEAP;
Persoana organizata, atentie distributiva, spirit de echipa, capacitatea de a lucra cu termene limita;
Persmis cat B (reprezinta avantaj).
Descrierea jobului
Supervizarea intregului proces de achizitii publice, de la identificarea nevoilor organizatiei pana la finalizarea contractelor constand in :
Identificarea licitatiilor;
Descarcarea documentatiei de atribuire in foldere alocate;
Verificarea incadrarii in buget;
Intocmirea documetelor de calificare si a DUAE;
Intocmirea propunerii tehnice si financiare;
Intocmirea si transmiterea de oferte de pret;
Urmarirea procedurii pana la desemnarea castigatorului;
Urmarirea contractului pana la semnare si constituirea garantiei de buna executie, acolo unde este cazul;
Postarea produselor in catalog cat si actualizare produse/preturi;
Depunerea documentatiei pentru eliberearea de certificate fiscale,caziere;
Transmiterea de documente specifice catre Autoritatile Contractante prin curier;
Arhivare documentatie;
Urmarirea corespondentei electronice si raspuns la email-uri acolo unde este cazul
Asigurarea respectării procedurilor legale și a normelor interne in timpul intregului proces.
Redactarea si revizuirea documentelor tehnice necesare in cadrul procedurilor de achizitii publice. Asigurarea claritatii și coerentei acestor documente pentru a facilita intelegerea si evaluarea furnizorilor.
Inregistrarea si monitorizarea licitatiilor in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Gestionarea comunicarii cu furnizorii si raspunsurile la intrebarile acestora in cadrul licitatiilor.
Analiza si evaluarea ofertelor primite in cadrul procedurilor de achizitii publice. Negocierea conditiilor
Monitorizarea schimbarilor legislative si a actualizarilor in domeniul achizitiilor publice. Asigurarea conformitatii intregului proces de achizitii cu legislatia in vigoare și cu standardele de etica si transparenta.
Identificarea licitatiilor;
Descarcarea documentatiei de atribuire in foldere alocate;
Verificarea incadrarii in buget;
Intocmirea documetelor de calificare si a DUAE;
Intocmirea propunerii tehnice si financiare;
Intocmirea si transmiterea de oferte de pret;
Urmarirea procedurii pana la desemnarea castigatorului;
Urmarirea contractului pana la semnare si constituirea garantiei de buna executie, acolo unde este cazul;
Postarea produselor in catalog cat si actualizare produse/preturi;
Depunerea documentatiei pentru eliberearea de certificate fiscale,caziere;
Transmiterea de documente specifice catre Autoritatile Contractante prin curier;
Arhivare documentatie;
Urmarirea corespondentei electronice si raspuns la email-uri acolo unde este cazul
Asigurarea respectării procedurilor legale și a normelor interne in timpul intregului proces.
Redactarea si revizuirea documentelor tehnice necesare in cadrul procedurilor de achizitii publice. Asigurarea claritatii și coerentei acestor documente pentru a facilita intelegerea si evaluarea furnizorilor.
Inregistrarea si monitorizarea licitatiilor in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Gestionarea comunicarii cu furnizorii si raspunsurile la intrebarile acestora in cadrul licitatiilor.
Analiza si evaluarea ofertelor primite in cadrul procedurilor de achizitii publice. Negocierea conditiilor
Monitorizarea schimbarilor legislative si a actualizarilor in domeniul achizitiilor publice. Asigurarea conformitatii intregului proces de achizitii cu legislatia in vigoare și cu standardele de etica si transparenta.
Publicat
22 Mart. 2024
Reactualizat
20 Apr. 2024
Expiră
22 Apr. 2024