Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Specialist Licitații Publice - Oradea

iValueHR
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Absolvent de studii superioare, (studii în domeniul construcții reprezintă un avantaj
  • Experienta pe o pozitie similara de minim 1 an
  • Cunoștințe solide de legislație achiziții publice (SEAP/SICAP)
  • Cunostinte de operare PC (Oce);
  • Limba engleza – intelegere tehnica;
  • Capacitate bună de comunicare și relaționare;
  • Spirit de echipă, flexibilitate, abilitatea de a lua decizii;
  • Abilități de planificare și organizare, gândire analitică

Descrierea jobului

  • Monitorizarea anunțurilor de participare la licitație publicate în SEAP Identificarea proiectelor de interes pentru companie, descărcarea documentației de atribuire;
  • Analizarea documentațiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companie;
  • Pregătirea documentelor de licitație: întocmirea documentelor de eligibilitate în conformitate cu cerințele de calificare / atribuire și în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
  • Pregătirea solicitărilor de clarificare la documentația de achiziție publică împreună cu echipa de licitație și încărcarea acestora în SEAP;
  • Verificarea criteriilor de atribuire privind îndeplinirea cerinţelor de calificare atât din punct de vedere al eligibilităţii cât şi tehnic şi pregătirea documentelor necesare (experienţa similară, experţi cheie, echipamente, certificate, atestate, recomandări necesare);
  • Gestionarea procesului de achiziții pentru materialele necesare in proiectele puse in executie; ·
  • Monitorizarea comenzilor, gestionarea livrărilor și menținerea relațiilor cu furnizorii pentru asigurarea unui lanț de aprovizionare eficient.

Descrierea companiei

Welcome to our Ejobs page!

We are iValue HR- a start-up, fresh, dynamic and authentical company based in Bucharest since 2016 and we look forward to meeting new people like you.

We value open communication towards reaching our best potential in business.

Our aim is to be the best in class and to make HR more human, than resources. :)

Since you are here, let me tell you what our team is doing.

We provide our clients HR outsourcing, consulting and staffing experience, delivering integrated solutions as:

- HR staff administration; - Payroll; - Talent acquisition and placement; - Employee relations; - HR auditing and consultancy.

so that they have all they need in just one place.

Please, feel free to contact us at: andreea.nistor@ivaluehr.com to find out more on how we can contribute to your growth.

Thank you for visiting our Ejobs page!

Publicat 6 Oct. 2025Reactualizat 22 Oct. 2025Expiră 5 Nov. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.