Specialist IT pentru asistenta clienti
Obd Hub S.R.L.
2 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
- sa fie organizat, serios, responsabil si punctual;
- capacitatea de a lucra in echipa cat si individual;
- cunostinte de limba engleza nivel mediu;
- bune abilitati de comunicare, responsabilitate;
- atitudine pozitiva,flexibilitate, adaptabilitate.
- sa fie organizat, serios, responsabil si punctual;
- capacitatea de a lucra in echipa cat si individual;
- cunostinte de limba engleza nivel mediu;
- bune abilitati de comunicare, responsabilitate;
- atitudine pozitiva,flexibilitate, adaptabilitate.
Descrierea jobului
- Candidatul trebuie sa ajute clientul final la instalarea softului si functionarea corespunzatoare.
- Asigurarea de asistenta tehnica pentru programele comercializate si produse de catre firma noastra, precum si la nivel de aplicatii a utilizatorilor;
- Instalarea / reinstalarea / configurare sistemelor de Operare Windows precum si de software de aplicatie specific proiectelor;
- Suport pentru utilizatori privind modul de folosire a echipamentelor/aplicatiilor/resurselor la care au acces;
- Lucreaza in echipa: deptartamentul IT, TL(responsabil de proiect) pentru a identifica/implementa proceduri care sa aduca un plus in ceea ce priveste serviciile firmei.
- Serviciile vor fi furnizate la sediul firmei noastre telefonic.
- Va identifica si aplica cele mai bune solutii tehnice.
- Va fi apt sa faca estimari corecte de timp si sa respecte deadline-urile asumate.
Candidatul ideal trebuie sa aiba capacitatea si dorinta de a invata rapid lucruri noi, abilitati de organizare si planificare.
Experienta anterioara nu este neaparat necesara, va fi invatat sa lucreze cu aplicatiile interne.
- Asigurarea de asistenta tehnica pentru programele comercializate si produse de catre firma noastra, precum si la nivel de aplicatii a utilizatorilor;
- Instalarea / reinstalarea / configurare sistemelor de Operare Windows precum si de software de aplicatie specific proiectelor;
- Suport pentru utilizatori privind modul de folosire a echipamentelor/aplicatiilor/resurselor la care au acces;
- Lucreaza in echipa: deptartamentul IT, TL(responsabil de proiect) pentru a identifica/implementa proceduri care sa aduca un plus in ceea ce priveste serviciile firmei.
- Serviciile vor fi furnizate la sediul firmei noastre telefonic.
- Va identifica si aplica cele mai bune solutii tehnice.
- Va fi apt sa faca estimari corecte de timp si sa respecte deadline-urile asumate.
Candidatul ideal trebuie sa aiba capacitatea si dorinta de a invata rapid lucruri noi, abilitati de organizare si planificare.
Experienta anterioara nu este neaparat necesara, va fi invatat sa lucreze cu aplicatiile interne.
Descrierea companiei
Firma noastra activeaza in domeniul IT si automotive.
Oferim servicii de mentenanta IT, solutii complete de hardware si software.
Punctul de lucru este situat la adresa: Craiova, jud Dolj
Publicat
13 Mai 2024
Reactualizat
13 Mai 2024
Expiră
20 Mai 2024