Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Specialist IT in cadrul Compartimentului IT

Electrica Serv S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA, organizeaza concurs extern pentru ocuparea postului specialist IT, cu contract individual de munca pe durata nedeterminata, în cadrul Compartimentului IT - S FISE Electrica Serv SA.
Cautam un coleg care sa detina :
Căutăm un administrator IT orientat spre rezultate care să gestioneze infrastructura de computere a companiei noastre si sa asigure suportul IT pentru utilizatorii companiei. Veți actualiza și instala hardware și software, veți efectua depanare pentru a rezolva problemele IT și veți întreține rețelele și serverele noastre.
Pentru a vă asigura succesul ca administrator IT, trebuie să aveți o experiență vastă în administrarea IT și capacitatea de a optimiza performanța infrastructurii noastre IT.


Cerințele necesare ocupării postului de administrator rețea :


Studii superioare absolvite cu diplomă de licență cu specializare tehnică/IT
Cunoștințe solide în domeniul arhitecturii sistemelor de calcul;
Cunoștințe solide în domeniul sistemelor de operare de tip client și de tip server;
MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook – cunoștințe nivel avansat;
Experiență de specialitate în domeniu: min. 3 ani pe posturi cu studii superioare în domeniul IT.
Calificare profesională aplicabilă, cum ar fi certificarea Microsoft, Oracle sau Cisco.
Abilități excepționale de conducere, organizare și management al timpului.
Abilități puternice analitice și de rezolvare a problemelor.
Excelente abilități interpersonale și de comunicare.


Criterii de selecție :


Au fost identificate o serie de criterii esențiale în ceea ce privește experiența profesională/cunoștințele și caracteristicile personale/aptitudinile interpersonale care trebuie îndeplinite pentru ca un candidat să se califice pentru acest post.


Experiență profesională/cunoștințe profesionale:
• experiență profesională de cel puțin 3 ani, după obținerea diplomei, în posturi relevante pentru fișa postului;
• experiență de lucru în calitate de administrator de sistem într-un mediu bazat pe DevOps;
• experiență de lucru în domeniul administrării de sisteme ca suport de linia a doua și a treia, proceduri de depanare și diagnosticare bazate pe practicile ITIL;
• cunoștințe și experiență vaste în proiectare, operare și întreținere în următoarele domenii: o MS Windows Server 2016/2019/2022 și Active Directory / Active Directory Federation Services / Azure AD; o administrare Azure;
• cunoștințe și experiență de proiectare, operare și întreținere, cu experiență pe produs în cel puțin 11 din următoarele 17 domenii:
  • MS Hyper-V;
  • Azure Devops;
  • conducte de implementare;
  • Azure Kubernetes Services;
  • Terraform;
  • administrarea AWS;
  • administrarea ServiceNow;
  • gestionarea securității și a certificatelor pentru servere Windows;
  • administrarea de sisteme Linux;
  • hardware pentru servere și pentru stocare;
  • MS SQL Server
  • rețele tip Storage Area Network;
  • soluții de conectare și monitorizare o concepte de copii de rezervă și software de copii de rezervă, de exemplu Veeam;
  • Docker;
  • Kubernetes;
  • sisteme Firewall;

Descrierea jobului

Ce va face in cadrul companiei noastre (atributii):
  • Implementarea, administrarea și întreținerea serverelor și a infrastructurii de stocare aflate la sediu administrative locatie camera servere cat si in sediile teritoriale și în cloud;
  • Sprijinirea dezvoltării de aplicații centralizate pentru activitățile administrative, precum și administrarea și întreținerea acestor aplicații, punând accent pe mediile de server, pe bazele de date corespunzătoare și pe Active Directory, inclusiv ADFS și Azure AD;
  • Sprijinirea, administrarea și întreținerea mediului de gestionare a containerelor, folosind soluții de orchestrare;
  • Participarea la definirea arhitecturii infrastructurii IT și a standardelor în conformitate cu cerințele aplicațiilor, cu arhitectura de bază și cu planurile de asigurare a continuității activității;
  • Documentarea infrastructurii și a serviciilor aferente activităților administrative și întreținerea acestei documentații;
  • Monitorizarea și analizarea jurnalelor tehnice pentru a garanta securitatea și continuitatea serviciilor;
  • Furnizarea de asistență de nivel 2 și 3 pentru activitățile specific domeniului IT pentru utilizatorilor internii;
  • Disponibilitate pentru a asigura permanența la sfârșit de săptămână și în timpul sarbatorilor legale, folosind instrumente de administrare de la distanță, prin rotație cu ceilalți colegi de specialitate;
  • Indeplinirea oricăror alte sarcini legate de domeniul său de activitate, la cerere.
  • Configurare și administrare platforma de comunicare și colaborare Microsoft 365 pentru personalul societatii;
  • Training utilizatori Microsoft 365 (Outlook, Teams).


Bibliografie si tematica :
Microsoft Official Course Administering Windows Server ® 2012 , 2016, 2019
Microsoft Official Course Installing and Configuring Windows Server ® 2012 , 2016, 2019
Mitch Tulloch - Introducing Windows Server 2008, Microsoft Press, 2007
Rețele de calculatoare, ANDREW S. TANENBAUM, ediția a patra, 2003, Editura Byblos
PC - Depanare si modernizare ediţia a IV-a, Autor Scott Mualler – Editura Teora
Reţele Windows, Servere şi clienţi. Exemple practice, Autori: Adrian Munteanu, Valerică Greavu-Şerban,
Gabriel Cristescu - Editura Polirom
MOC 6292 – Installing and Configuring Windows 7 Client
MOC 20697-1D: Implementing and Managing Windows 10

Descrierea companiei

Societatea Filiala de Intreţinere şi Servicii Energetice « Electrica Serv» - S.A. - este o structura dinamica ce beneficiaza insa de experienţa a peste 130 de ani de activitate în domeniu, asigurand, în diferite forme organizatorice, mentenanta si servicii pentru sectorul energetic.


Principalul obiect de activitate al societatii il reprezinta realizarea lucrarilor de intreținere și reparații pentru instalatiile de distributie si transport (110 kV) a energiei electrice, alte activitati de prestari servicii, precum și executarea lucrarilor de investitiiiîn sectorul energetic.
Viziunea Electrica Serv este unul dintre cei mai performanti prestatori de servicii energetice din Romania, propunandu-si totodata sa devina un concurent important pe piata externa.


Candidaţii selectati vor prezenta următoarele documente:
  • Curriculum vitae actualizat care sa prezinte evolutia carierei profesionale a dumneavoastra, performantele in activitate, precum si date personale;
  • Copii ale actelor care sa ateste studiile/specializarile solicitate pentru postul vacant;
  • Copie CI;
CV-urile vor fi depuse la S. FISE Electrica Serv SA - Direcția Resurse Umane și Administrativ - punctul de lucru din str. Negoiu nr. 12, sector 3, Bucuresti sau vor fi transmise la adresa de e-mail: cariere@electricaserv.ro.
Prelucrarea datelor cu caracter personal pentru desfasurarea procesului de recrutare se va face in conformitate cu Regulamentul de protectie a datelor cu caracter personal nr. 679/2016.
Publicat 28 Mart. 2024 Reactualizat 28 Mart. 2024 Expiră 12 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.