Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Specialist în implementarea SMC

S.C. LIAMED S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ești o persoană orientată spre dezvoltare, ai abilități de analiză operațională și funcțională a proceselor operaționale, atunci te invităm să te alături echipei LIAMED pe postul de Specialist în implementarea sistemelor de management al calității.

Abilități:
♦ Studii superioare finalizate (profil tehnic sau Ingineria și Managementul Calității);
♦ Experiență în managementul proceselor;
♦ Experiență în realizarea auditului intern pentru menținerea și îmbunătățirea SMC;
♦ Cunoștințe privind implementarea standardului ISO 13485:2016, reprezintă un avantaj;
♦ Cunoștinte avansate operare PC și MsOffice;
♦ Capacitate de lucru în echipă, flexibilitate;
♦ Foarte bune abilități de comunicare și exprimare (verbală și în scris);
♦ Gândire structurală;
♦ Capacitate de a lucra organizat, cu termene limită;
♦ Abilitatea de a asculta și întelege informații și idei;
♦ Foarte bune abilități de analiză a detaliilor;
♦ Cunoștințe utilizare programe modelare procese;
♦ Cunoștințe de limba engleză nivel mediu/avansat.

Descrierea jobului

Responsabilități:
♦ Contribuie activ la conformitatea standardelor de calitate stabilite prin documentarea și sistematizarea informațiilor ce descriu procesele organizației;
♦ Identifică elementele specifice proceselor din organizație și le documentează în procedurile interne, prin colaborare directă cu responsabilii de proces implicați;
♦ Realizează conceperea și reprezentarea diagramelor de proces folosind aplicații dedicate;
♦ Revizuiește procedurile existente în scopul îmbunătăţirii proceselor şi asigurării conformităţii cu standardele interne;
♦ Actualizează diagramele de proces existente, de fiecare dată când apar schimbări organizaționale sau modificări ale rolurilor și responsabilităților;
♦ Identifică disfuncționalitățile și eventualele riscuri de la nivelul proceselor și fluxurilor interne și propune soluții pentru îmbunătăţirea acestora;
♦ Identifică nevoile de aprofundare pe subiecte legate de proceduri și reglementări interne și inițiază demersurile necesare pentru organizarea sesiunilor de instruire.

Se oferă:
♦ Mediu de lucru plăcut și profesionist;
♦ Colectiv și activitate dinamică;
♦ Oportunitatea unei cariere într-o companie în continuă dezvoltare;
♦ Pachet de servicii medicale în rețea privată de sănătate;
♦ Sistem informatic performant;
♦ Bonusuri și avantaje în funcție de îndeplinirea unei perioade de vechime în cadrul companiei.

⇒ Dacă toate cele de mai sus ți-au atras atenția te invităm să ne transmiți CV-ul, în limba romană și/sau engleză, pe adresa e-mail: recrutare@liamed.ro, specificând postul pentru care se aplică.
Fiecare CV va fi tratat strict confidential

Descrierea companiei

SC LIAMED SRL este o societate cu capital integral românesc, având ca obiect de activitate importul, comercializarea și service-ul de dispozitive medicale.

Cele mai frumoase povești încep cu o idee măreață și cu perseverență. Povestea LIAMED a început în 1999, cu multe planuri, iar cu pași mărunți am construit ceea ce astăzi reprezintă imaginea echipamentelor de calitate la prețuri accesibile.

Te așteptăm așadar să faci parte dintr-o familie alcătuită din profesioniști, într-un mediu în care punem accentul pe calitate, spiritul de echipă și satisfacția în muncă.

Fă ca zâmbetul tău să schimbe lumea. Nu lăsa ca lumea să schimbe zâmbetul tău!

Publicat 19 Mart. 2024 Reactualizat 18 Apr. 2024 Expiră 18 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.