Specialist în implementarea SMC
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Abilități:
♦ Studii superioare finalizate (profil tehnic sau Ingineria și Managementul Calității);
♦ Experiență în managementul proceselor;
♦ Experiență în realizarea auditului intern pentru menținerea și îmbunătățirea SMC;
♦ Cunoștințe privind implementarea standardului ISO 13485:2016, reprezintă un avantaj;
♦ Cunoștinte avansate operare PC și MsOffice;
♦ Capacitate de lucru în echipă, flexibilitate;
♦ Foarte bune abilități de comunicare și exprimare (verbală și în scris);
♦ Gândire structurală;
♦ Capacitate de a lucra organizat, cu termene limită;
♦ Abilitatea de a asculta și întelege informații și idei;
♦ Foarte bune abilități de analiză a detaliilor;
♦ Cunoștințe utilizare programe modelare procese;
♦ Cunoștințe de limba engleză nivel mediu/avansat.
Descrierea jobului
♦ Contribuie activ la conformitatea standardelor de calitate stabilite prin documentarea și sistematizarea informațiilor ce descriu procesele organizației;
♦ Identifică elementele specifice proceselor din organizație și le documentează în procedurile interne, prin colaborare directă cu responsabilii de proces implicați;
♦ Realizează conceperea și reprezentarea diagramelor de proces folosind aplicații dedicate;
♦ Revizuiește procedurile existente în scopul îmbunătăţirii proceselor şi asigurării conformităţii cu standardele interne;
♦ Actualizează diagramele de proces existente, de fiecare dată când apar schimbări organizaționale sau modificări ale rolurilor și responsabilităților;
♦ Identifică disfuncționalitățile și eventualele riscuri de la nivelul proceselor și fluxurilor interne și propune soluții pentru îmbunătăţirea acestora;
♦ Identifică nevoile de aprofundare pe subiecte legate de proceduri și reglementări interne și inițiază demersurile necesare pentru organizarea sesiunilor de instruire.
Se oferă:
♦ Mediu de lucru plăcut și profesionist;
♦ Colectiv și activitate dinamică;
♦ Oportunitatea unei cariere într-o companie în continuă dezvoltare;
♦ Pachet de servicii medicale în rețea privată de sănătate;
♦ Sistem informatic performant;
♦ Bonusuri și avantaje în funcție de îndeplinirea unei perioade de vechime în cadrul companiei.
⇒ Dacă toate cele de mai sus ți-au atras atenția te invităm să ne transmiți CV-ul, în limba romană și/sau engleză, pe adresa e-mail: recrutare@liamed.ro, specificând postul pentru care se aplică.
Fiecare CV va fi tratat strict confidential
Descrierea companiei
SC LIAMED SRL este o societate cu capital integral românesc, având ca obiect de activitate importul, comercializarea și service-ul de dispozitive medicale.
Cele mai frumoase povești încep cu o idee măreață și cu perseverență. Povestea LIAMED a început în 1999, cu multe planuri, iar cu pași mărunți am construit ceea ce astăzi reprezintă imaginea echipamentelor de calitate la prețuri accesibile.
Te așteptăm așadar să faci parte dintr-o familie alcătuită din profesioniști, într-un mediu în care punem accentul pe calitate, spiritul de echipă și satisfacția în muncă.
Fă ca zâmbetul tău să schimbe lumea. Nu lăsa ca lumea să schimbe zâmbetul tău!