Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

SPECIALIST IN ASIGURAREA CALITATII, AUDITURI SI MEDIU

Shipyard Atg Giurgiu S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerințe:
  • studii superioare
  • certificat de auditor intern ISO9001 și ISO14001
  • minim 5 ani experiență într-o poziție similară
  • cunoștințe MS Office și softuri asociate
  • cunoștințe de limba engleză la nivel mediu
  • abilitați solide de analiză, evaluare și sinteză a problemelor
  • experiență în efectuarea de audituri interne și în evaluarea conformității cu standardele de calitate și mediu
  • abilitați eficiente de comunicare, relaționare și ascultare activa
  • obiectivitate, imparțialitate
  • capacitate de a redacta rapoarte clare și corecte
  • spirit de observație, de organizare și de echipă

Descrierea jobului

Descrierea postului
- Elaborarea, implementarea și menținerea politicilor și procedurilor de asigurare a calității pentru a asigura conformitatea cu standardele industriei și cu cerințele clienților.
- Monitorizarea și evaluarea eficacității proceselor și procedurilor de control al calității pentru a identifica domeniile care trebuie îmbunătățite.
- Planificarea, programarea și efectuarea de audituri interne în diverse departamente și funcții pentru a evalua conformitatea cu politicile, procedurile și cerințele de reglementare ale organizației.
- Coordonarea auditurilor externe efectuate de agențiile de reglementare sau de organismele de certificare și facilitarea soluționării constatărilor de audit.
- Instruirea și îndrumarea angajaților cu privire la standardele de calitate, procedurile și cele mai bune practici pentru a asigura înțelegerea și respectarea acestora la toate nivelurile organizației.
- Colaborare cu echipa de la aprovizionare pentru a evalua și a califica furnizorii/ ofertanții pe baza criteriilor de calitate cat si monitorizarea performanței furnizorilor și monitorizarea auditurilor furnizorilor pentru a asigura conformitatea cu cerințele de calitate
- Inițiativa de îmbunătățire continuă prin planificarea calității, gestionarea riscurilor, optimizarea proceselor și inovare pentru a îmbunătăți calitatea produselor/serviciilor, eficiența și rentabilitatea acestora
- Identificarea și evaluarea riscurile asociate activităților operaționale și conformității cu reglementările in vigoare.
- Monitorizarea și analiza indicatorilor cheie de perfomanță pentru a urmări performanța în materie de calitate și mediu.
- Ghidarea și acordarea sprijinului angajaților în ceea ce privește asigurarea calității și conformitatea cu normele de mediu.
- Monitorizarea implementării măsurilor de atenuare a riscurilor și urmărirea progreselor în vederea atingerii obiectivelor de reducere a riscurilor.
- Supravegherea activitățile de management de mediu, inclusiv monitorizarea și evaluarea impactului asupra mediului, implementarea inițiativelor de sustenabilitate și asigurarea conformității cu reglementările și standardele de mediu.
- Elaborarea de rapoarte și prezentări pentru a comunica conducerii constatărilor si recomandarile de audit.


Pachet salarial atractiv, tichete de masa, abonament asigurare medicală privată

Descrierea companiei

Șantier naval

Șantierul Naval are o capacitate de prelucrare table și profile din oțel de pană la 600/700 tone pe lună, aproximativ 10.000 tone pe an și o capacitate de prelucrare table și profile de aluminiu de 1.500 de tone pe an.

Construcția navelor se realizează după procese tehnologice, precum:: tăiere mecanică, găurire, rectificare, îndoire oțel, tăiere cu plasmă oxi-gaz (echipamente prevazute cu unitate centrala de comanda si control), sablare, lăcătușerie, izolație, tubulatură, vopsire etc.

Una din cele mai importante facilități ale șantierului este instalația de transfer vertical, tip sincrolift, care asigură lansarea la apă sau andocarea navelor pentru reparații în condiții de siguranță.

Instalația este dotată cu o platformă mobilă acționată de vinciuri ce lucrează sincronizat. Această instalație a fost proiectată și construită pentru lansarea sau andocarea de nave maritime și fluviale cu următoarele caracteristici maxime:

Lungime: 110 metri; Lățime: 17,5 metri; Tonaj: 3 000 tone;

Transferul navelor de la hala de montaj la sincrolift, se face prin intermediul unui sistem de transfer pe bază de linii (șine) de cale ferată, platforme cu o suprafață totală de 115.000 mp.

Standarde de performanță

Începând cu anul 2002 până în prezent, principala activitate a șantierului este construcția de nave noi ”Casco” sau echipate complet „ La cheie” , dar și reparații (structura corpului; tubulatura; lăcătușerie; lăcătușerie, izolație, tâmplărie, vopsitorie etc.), inclusiv renovarea completă a două nave de tip pasager.

Controlul calității în activitatea noastră oferă clienților noştri standarde de înaltă calitate şi prețuri competitive, susținute de munca în echipă si competentă profesională a angajaților noştri facilitând pentru dumneavoastră obținerea de afaceri profitabile prin compania noastră.

Publicat 19 Mart. 2024 Reactualizat 16 Apr. 2024 Expiră 18 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.