Candidatul Ideal
Cunoștințe, abilități, trăsături psiho-individuale:
Cunoștințe tehnice:
- Experiență de lucru cu instrumente de automatizare: n8n, Make (Integromat), Zapier sau altele similare;
- Cunoștințe despre API-uri, webhook-uri și integrarea aplicațiilor;
- Familiaritate cu baze de date (SQL, Google Sheets, Excel, ERP-uri);
- Noțiuni de programare / scripting (Python, JavaScript – avantaj);
- Înțelegerea fluxurilor de lucru digitale în e-commerce și IT;
- Limbi străine: Engleză – nivel mediu spre avansat;
- Studii, specializări, calificări: Studii superioare tehnice sau economice (automatizări, informatică, sisteme informatice, inginerie, business intelligence);
- Experiență profesională: Minim 3 ani în analiza de procese, automatizări, RPA, BI sau optimizare fluxuri digitale.
Abilități analitice și soft skills:
- Analiză logică, structurată și orientare spre eficiență;
- Gândire sistemică și capacitate de a vedea „the big picture”;
- Abilități de documentare, organizare și comunicare;
- Atitudine proactivă, curiozitate și orientare spre soluții;
- Atenție la detalii și rigoare în testare.
Descrierea jobului
Relații ierarhice: Se subordonează Managerului IT & Dezvoltare, colaboreaza cu toate departamentele F64, echipele de dezvoltare, QA și management operațional
Top 4 responsabilități ale rolului:
1. Analizeaza procesele și identifica oportunitatile
-Cartografiază procesele curente din cadrul companiei (workflow-uri operaționale, IT, e-commerce, logistică etc.);
-Analizează etapele repetitive, consumatoare de timp sau expuse erorilor umane;
-Identifică oportunități de automatizare ce pot folosi instrumente software (n8n, Sferal, etc).
2. Face propuneri de automatizare a proceselor analizate
-Propune soluții tehnice de automatizare și documentează fiecare propunere (business case + beneficii estimate);
-Definește specificațiile tehnice pentru implementarea automatizărilor.
3. Implementeaza și testeaza automatizarile aprobate
-Implementeaza cu ajutorul n8n automatizarile aprobate pentru implementare;
-Testează și validează automatizările înainte de lansare;
-Scrie documentatia pentru noile flow-uri implementate si o preda catre utilizatorii finali.
-Monitorizează performanța și stabilitatea proceselor automatizate.
4. Asigura mentenanta optimizarilor implementate
-Actualizează periodic automatizările implementate, în funcție de schimbările din sistemele F64;
- Asigură documentarea completă a fiecărei automatizări (flow, logică, integrare);
-Propune îmbunătățiri continue pe baza analizelor datelor și feedback-ului utilizatorilor.
Ce îți oferim:
-Activitate în regim hibrid - oferim încredere, pentru ca tu să îți organizezi munca în cel mai eficient mod
-Echipă competitivă și un mediu bazat pe solidaritate, care sprijină învățarea și dezvoltarea carierei tale
-Pachet financiar atractiv, bonusuri în funcție de performanță și beneficii variate
-Prețuri speciale pentru produsele și serviciile companiei etc.
Descrierea companiei
Pentru cei care apreciaza locurile în care sunt expuse zilnic ultimele noutati foto-video, F64 este magazinul de echipamente si accesorii foto-video, specialistul în foto-video din România care i-a ajutat sa evolueze pe fotografii români, dar si pe pasionatii de imagine, în general.
F64 a pornit în anii '90 si, cultivând pasiunea pentru ceea ce ne înconjoara, a ajuns sa deschida în 2011 în Bucuresti un concept store de 1.300 mp. Magazinul F64 s-a mutat de curand in Bld. Unirii nr. 64, unde sunt expuse aparate foto-video de ultima generatie, obiective de la 8 la 1.500mm, produse profesionale si cea mai completa gama de accesorii foto-video.
De oriunde-ar fi clientii F64 pot folosi platforma online www.f64.ro care ofera aceeasi gama larga de produse si acelasi grad avansat de consultanta specializata.
F64 este specialistul în foto-video care are întotdeauna cel mai bun sfat si pentru avansati, si pentru novici în ale fotografiei, oferindu-le o experienta unica de cumparare, prin abordarea ca de la prieten la prieten.
Cum sunt oamenii din F64 si cum au reusit acest lucru? Pentru F64, toti acesti ani au însemnat multa pasiune si implicare. Compania a început în '90 cu 2 angajati si a ajuns ca în prezent sa numere peste 100 angajati, unici în felul lor. La F64 cu greu poti gasi un "job title" clasic, unii fiind "spiridusi", "bulb fiction", "stapâni ai inelelor de focalizare sau de zoom" sau "online ninja". Succesul F64 se traduce prin creativitate, comunicare deschisa si multa implicare. Asa a ajuns F64 sa numere zeci de mii de clienti prieteni.
Mai multe despre noi pe www.F64.ro sau direct în concept store.



