Candidatul Ideal
Cerinte:
- minim studii medii;
- certificare de inspector resurse umane;
- experienta minim 2 ani in administrare de personal si salarizare;
- cunostinte avansate de legislatia muncii si politici de personal;
- cunostinte de operare Dynamics si Saga reprezinta un avantaj;
- experienta in recrutare reprezinta un avantaj;
- bune competente de MS Office;
- atentie la detalii.
- minim studii medii;
- certificare de inspector resurse umane;
- experienta minim 2 ani in administrare de personal si salarizare;
- cunostinte avansate de legislatia muncii si politici de personal;
- cunostinte de operare Dynamics si Saga reprezinta un avantaj;
- experienta in recrutare reprezinta un avantaj;
- bune competente de MS Office;
- atentie la detalii.
Descrierea jobului
Activitate:
- Gestiunea salarizării: Calcularea salariilor brute și nete, a bonusurilor și a altor beneficii, întocmirea statelor de plată și a declarațiilor aferente;
- Administrarea personalului: Crearea și menținerea dosarelor angajaților (inclusiv contracte de muncă, acte adiționale, adeverințe).
- Concedii și pontaje: Monitorizarea concediilor de odihnă, a concediilor medicale și a orelor de lucru.
- Administrație generală: Suport administrativ, gestionarea corespondenței interne și externe, pregătirea de rapoarte și documente.
- Relația cu autoritățile: Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale și a altor documente necesare către autorități (ex. ANAF).
- Asistență angajați: Răspunsul la întrebările angajaților legate de salarizare, beneficii și alte probleme administrative.
- Recrutare de personal.
- Sprijinirea echipei de management in proiecte interne si de dezoltare a culturii organizationale.
- Salariu net intre 5500 si 7000 lei;
- Contract pe perioada nedeterminata;
- Masa calda la sediu - zilnic;
- Program de lucru: de luni pana vineri de la 08:00 la 16:30, cu 30 minute pauza de masa inclusa.
Descrierea companiei
Trust the human experience
Joburi similare