Specialist HR Administrativ
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experienta anterioara pe partea de administrare personal si salarizare
- Curs de administrare personal/salarizare absolvit
- Studii superioare finalizate
- Cunostinte de operare PC (MS OFFICE)
- Atentie la detalii, confidentialitate, corectitudine, responsabilitate
- Capacitate de organizare
- Dorinta de dezvoltare in zona proceselor de resurse umane.
- Experienta pe partea de contabilitate primara, constituie un avantaj.
Descrierea jobului
- Colecteaza si centralizeaza informatiile justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri, ︁︀︂︃︃︇︉︆︄etc.)
- Gestioneaza si verifica corectitudinea informatiilor cu privire la angajare (CI, CV-uri, acte personale)
- Centralizeaza si verifica incadrarea corecta a cheltuielilor de personal
- Actualizeaza documente interne (actualizare fise de post, RI, regulamente, proceduri, CCM etc ) conform legislatiei in vigoare;
- Elaboreaza documente si rapoarte specifice activitatii din departamentul de resurse umane;
- Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza / scaneaza diferite documente;
- Asigura suport administrativ pentru celelalte departamentele ale companiei;
- Administreaza contractele cu furnizorii de servicii (SSM, PSI, SU, servicii medicale private, etc.) si mentine legatura cu acesti furnizori.
Descrierea companiei
Eco Synergy, organizatie de implementare raspunderii extinse a producatorilor in domeniul ambalajelor, ofera de peste 6 ani, consultanta de mediu si de management al deseurilor pentru mai mult de 1000 de clienti.
Daca esti preocupat/a de mediul inconjurator si vrei sa faci parte dintr-o echipa care ajuta companiile sa fie mai putin invazive cu natura, te asteptam in echipa noastra.