Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Specialist Comert International – Constanta

Veo Worldwide Services
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerințe pentru candidat:
  • Bilingv: cunoașterea limbii engleze la nivel minim B1 si a uneia dintre următoarele limbi străine: Portugheză, Spaniolă, Italiană, Turcă;
  • Dornic să înceapă o carieră în vânzări, achiziții, negociere. Experiența anterioară nu este obligatorie.
  • Dornic să călătorească internațional (30% din timp);
  • Orientat spre rezultate și auto-motivat;
  • Cunoștințe PC (Ms Office, Outlook);
  • Încrezător în forțele proprii;
  • Team player;
  • Sociabil și confortabil în interacțiunile cu clienții.

Descrierea jobului

Despre rol
Un rol cu impact asupra unei economii durabile prin reducerea risipei de mărfuri! Persoana care ocupă acest rol este responsabilă de identificarea furnizorilor potențiali și negocierea achiziției de mărfuri nevândute (lichidări, produse cu data scurtă de valabilitate, colecții vechi, comenzi anulate) la nivel internațional.

Responsabilități:
  • Identifici oportunități de achiziții și potențiali furnizori;
  • Menții legătura cu furnizorii și dezvolți baza de date;
  • Realizezi dosarele de achiziții, pentru a oferi informațiile necesare departamentului de marketing;
  • Lucrezi împreună cu buyeri seniori pentru a avea o strategie de business comună, orientată pe generarea de achiziții.

Beneficii:
  • 1000 de colegi creativi, competitivi și uniți;
  • O cultură inedită de start up, care îmbină mediul business, performanța, ideile noi și libertatea de exprimare;
  • Un mediu multicultural, colegi în 6 țări și călătorii de business la nivel internațional în 27 de țări;
  • Evenimente HR, sportive și competiții;
  • Acces la misiuni internaționale;
  • Buget de beneficii flexibile, care crește in funcție de senioritatea în companie (tichete de masă, asigurare medicală, abonament la sală, decont carburant, tichete de vacanță etc);
  • Formare dedicată alături de DARE Academy – training și coaching timp de 5 luni;
  • Formare continuă prin expunerea la un mediu de business internațional;
  • Bonus de performanță și procent din negocierile realizate;
  • Oportunități constante de evoluție ca buyer, manager, trainer.

Descrierea companiei

Suntem o companie europeană de destocaj, cu peste 16 ani de activitate. Oferim soluții care să-i ajute pe proprietarii de afaceri să-și valorifice stocurile nevândute(colecții anterioare, produse cu data de expirare scurtă, comenzi anulate etc.).

Prin dezvoltare continuă și inovație, luptăm pentru o economie responsabilă și ne dorim să depășim constant cele mai ridicate exigențe ale clienților și colaboratorilor noștri. Facem tot ce ne stă în putință să folosim inteligent și eficient toate resursele pe care le avem la dispoziție – timp, abilități, idei și oameni - contribuind la un viitor economic sustenabil.

Dacă vrei un loc de muncă care îmbină modalitatea de lucru corporate și gândirea antreprenorială, te invităm în echipa noastră!

Publicat 20 Mart. 2024 Reactualizat 17 Apr. 2024 Expiră 19 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.