Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Specialist Channel Enablement - Hybrid - VODAFONE ROMANIA

Instore Power Provider
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Rol:

  • Ca Specialist Channel Enablement, vei fi punctul central în asigurarea suportului tehnic, procedural și informational pentru canalul de vânzare din segmentul SMB.
  • Vei lucra îndeaproape cu agenții de vânzări și clienții din baza de date a acestora, pentru a le furniza informații esențiale despre produse, servicii, promoții și procese. Obiectivul tău principal va fi să asiguri un nivel ridicat de satisfacție a clienților din mediul de afaceri, oferindu-le servicii excelente și soluții prompte.

Recrutăm pentru că evoluăm!

Ce îți oferim:

  • Program de lucru: Hybrid: 2 zile/săptămâna Office, 3 zile/săptămâna Work from Home;
  • Salariu Fix + Tichete de masă;
  • Abonament medical la clinică privată;
  • Abonament nelimitat de voce și date, acces la oferte preferențiale pentru terminalele comercializate de Vodafone.
  • Laptop;
  • Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvoltă profesional;
  • Acces la o mare varietate de cursuri și resurse de învățare, prin platforma noastră internă Vodafone University;
  • Susținere și promovare în carieră.

Te invităm să te alături echipei Vodafone România, dacă:

  • Ai minimum 1 an experiență în Relații cu clienții, vânzare, echipe de suport;
  • Ai studii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat - studiile universitare reprezintă avantaj;
  • Cunoști limba engleză la nivel mediu/conversațional;
  • Eșți orientat către client și către identificarea soluțiilor;
  • Ai abilități de ascultare, sintetizare a informațiilor și prioritizare a sarcinilor;
  • Ai capacități de a lucra bine în echipa.

Responsabilități:

  • Vei oferi informații către agenții de vânzări și clientii din baza de date a acestora, despre produse, servicii, promoții, proceduri și procese;
  • Vei răspunde prompt la apelurile și solicitările venite din partea agenților de vânzări și clienților, respectând SLA-urile stabilite;
  • Vei identificarea și rezolva eficient problemele tehnice sau procedurale;
  • Vei asigura actualizarea continuă cu privire la noile servicii și proceduri;
  • Vei oferi feedback și sugestii pentru îmbunătățirea serviciilor și proceselor.

Descrierea companiei

Suntem INSTORE POWER PROVIDER, companie românească fondată în 2006, lider pe piața serviciilor de retail marketing din România oferind soluții integrate pentru majoritatea companiilor din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG), precum Procter&Gamble, Heineken, Friesland, Mars, PepsiCo, Ursus, JTi, Nestle, Lactalis etc. dar și din alte domenii, precum Vodafone, Samsung și Philips.

Compania are peste 2 700 de angajați și este prezentă în România, Republica Moldova și Bulgaria, atât în marile lanțuri de magazine de retail cât și în comerțul tradițional și HORECA, în total peste 33 000 de puncte de vânzare.

Publicat 5 Mart. 2024 Reactualizat 2 Apr. 2024 Expiră 4 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.