Candidatul Ideal
Cautam un Specialist administrare personal dedicat si atent la detalii, care sa se alature echipei noastre de Resurse Umane. Vei avea un rol esential in asigurarea corectitudinii procesului de administrare resurse umane si conformitatii cu legislatia in vigoare.
Descrierea jobului
Ce ne dorim:
✓ Experienta dе minim 3 ani pe un post similar
✓ Cunostinte solide in domeniul legislatiei muncii in vigoare
✓ Cunostinte avansate de Excel
✓ Nivel crescut de autonomie
✓ Capacitate dezvoltata dе planificare si organizare, dorinta dе autodezvoltare si perfectionare
✓ Abilitati excelente dе comunicare si spirit dе observatie
✓ Capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilorDescrierea jobuluiResponsabilitatile tale vor fi:
Acordarea de asistenta si consultanta angajatilor referitor la prevederile politicilor de resurse umane;
Elaborarea si semnarea cu noii angajati documentele de angajare, actele aditionale conform legislatiei in vigoare si procedurilor interne;
Gestionarea solicitarilor salariatilor si solutionarea lor in acord cu procedurile aplicabile;
Realizarea si eliberarea documentelor solicitate de angajati;
Gestionarea beneficiilor acordate angajatilor si a comenzilor pentru tichetele de masa;
Intocmirea diverselor raportari legale;
Gestionarea si arhivarea documentelor de personal.
Declararea locurilor de munca vacante/ocupate catre ANOFM/AJOFM
Generarea si inregistrarea contractelor individuale de munca si a anexelor in ContabSQL
Actualizarea REGES ONLINE si transmiterea documentelor aferente
Gestionarea procesului de incetare, suspendare si reluare a contractelor de munca
Joburi similare