Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Specialist Admin & Payroll

Veo Worldwide Services
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Specialist Admin & Payroll

Ne marim echipa de Admin & Payroll la sediul nostru din Iasi!
Esti o persoana organizata, atenta la detalii, concentrata pe rezultate si dornica de perfectionare continua?
Avem echipa perfecta pentru tine!

Pentru a face parte din echipa noastra ai nevoie de:
• Experienta anterioara(cunostinte) in payroll/resurse umane/finante/administrativ;
• Cunostinte de limba Engleza nivel minim B2 (Franceza este un plus binevenit);
• Planificarea si gestiunea eficienta a timpului;
• Capacitate de sinteza si spirit analitic;

Descrierea jobului

Responsabilitati:

Admin
• Gestionarea dosarelor de personal si a documentelor aferente angajarii, modificarii si incetarii contractelor de munca;
• Intocmirea si transmiterea declaratiilor lunare catre autoritati (REVISAL, etc.);
• Asigurarea relatiei cu autoritatile competente in domeniul muncii si salarizarii;
• Suport pentru audit intern/extern si controale ITM sau ANAF;
• Oferirea de suport colegilor si managementului privind legislatia muncii;

Payroll
• Asiguri inregistrarea informatiilor de payroll (modificari de natura contractuala salariati, ore de prezenta salariati, absente, prime, avansuri de salariu etc.);
• Verifici pontajele lunare si transmiti catre cabinetele de payroll international;
• Asiguri corectitudinea datelor salariale din punct de vedere legislativ si fiscal;
• Intocmesti rapoarte lunare;
• Calculul salariilor, indemnizatiilor si altor drepturi salariale, in conformitate cu legislatia in vigoare;

Beneficii financiare:
• Salariu avantajos;
• Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activitati sportive, asigurari medicale, vouchere, tichete de masa etc.

Beneficii non-financiare:
• Training initial si coaching periodic, specific activitatii desfasurate;
• Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
• Oportunitatea de a activa intr-o companie internationala, cu sedii in 7 tari;
• Oportunitati de a calatori intern si/sau international.

Alte beneficii:
• Zone de relaxare atent amenajate in sediu;
• Posibilitatea de a participa la activitati, concursuri, animatii in cadrul diverselor proiecte HR;
• Free coffee and tea.
Publicat 2 Iun. 2025Reactualizat 16 Iun. 2025Expiră 2 Iul. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.