Candidatul Ideal
• Absolvent de studii superioare tehnice sau economice;
• Minim 1 an de experiență în achiziții de materiale de construcții(reprezintă avantaj);
• Cunoaşterea furnizorilor de materiale de construcţii;
• Foarte bune abilități analitice, de comunicare și negociere, integritate, responsabilitate;
• Abilități de planificare și prioritizare pentru a respecta termenele limită;
• Cunoștințe foarte bune MS Office;
• Cunoștințe de limba engleză.
• Minim 1 an de experiență în achiziții de materiale de construcții(reprezintă avantaj);
• Cunoaşterea furnizorilor de materiale de construcţii;
• Foarte bune abilități analitice, de comunicare și negociere, integritate, responsabilitate;
• Abilități de planificare și prioritizare pentru a respecta termenele limită;
• Cunoștințe foarte bune MS Office;
• Cunoștințe de limba engleză.
Descrierea jobului
• Întocmire cereri de ofertă, centralizare și analiză comparativă prețuri;
• Gestionează relația cu furnizorii din portofoliu: negociere, lansare și urmărire comenzi;
• Identifică, evaluează și centralizează potențiali noi furnizori/producători;
• Urmărește procesul de semnare a contractelor, precum și derularea acestora;
• Verifică prețuri, termene de livrare, întocmește analiza și urmărește mișcarea stocurilor;
• Respectă timpul şi bugetele stabilite conform planului de achiziţie;
• Asigură logistica materialelor şi echipamentelor;
• Organizarea și arhivarea documentelor aferente activității desfășurate;
• Colaborarează cu celelate departamente ale companiei;
• Reprezintă compania în relațiile cu furnizorii.
• Gestionează relația cu furnizorii din portofoliu: negociere, lansare și urmărire comenzi;
• Identifică, evaluează și centralizează potențiali noi furnizori/producători;
• Urmărește procesul de semnare a contractelor, precum și derularea acestora;
• Verifică prețuri, termene de livrare, întocmește analiza și urmărește mișcarea stocurilor;
• Respectă timpul şi bugetele stabilite conform planului de achiziţie;
• Asigură logistica materialelor şi echipamentelor;
• Organizarea și arhivarea documentelor aferente activității desfășurate;
• Colaborarează cu celelate departamente ale companiei;
• Reprezintă compania în relațiile cu furnizorii.
Descrierea companiei
Activam de peste 10 de ani in domeniul constructiilor civile si industriale din Romania.
Suntem o societate privata integral cu capital autohton 100 %.
Executam intreaga gama de lucrari de arhitectura si finisaje interioare, de la cele mici pana la cele mai complexe.
O echipa de peste 150 de specialisti – ingineri, economisti, maistri, muncitori cu o mare experienta in activitatea de constructii.
Misiunea noastra este orientata catre gestionarea proiectelor, pentru controlul costurilor si minimizarea riscurilor prin decizii realiste si rapide.