Candidatul Ideal
Noi credem în OAMENI
Apreciem și respectăm fiecare contribuție, îmbrățișând, totodată, oportunitățile aduse de perspectivele diverse ale fiecăruia.
Succesul acestei companii se bazează pe cea mai valoroasă resursă a noastră – oamenii dedicați. Amprenta lor se regăsește în fiecare realizare și în fiecare pas înainte făcut în cei 75 de ani de existență. De aceea, continuăm să ne lăsăm inspirați de idealurile și ambițiile fiecărui coleg și avem încredere că viitorul nostru va fi la fel de promițător ca trecutul pe care îl sărbătorim.
Alătură-te departamentului de Procurement în rolul de Specialist Achiziții
📌București
Apreciem și respectăm fiecare contribuție, îmbrățișând, totodată, oportunitățile aduse de perspectivele diverse ale fiecăruia.
Succesul acestei companii se bazează pe cea mai valoroasă resursă a noastră – oamenii dedicați. Amprenta lor se regăsește în fiecare realizare și în fiecare pas înainte făcut în cei 75 de ani de existență. De aceea, continuăm să ne lăsăm inspirați de idealurile și ambițiile fiecărui coleg și avem încredere că viitorul nostru va fi la fel de promițător ca trecutul pe care îl sărbătorim.
Alătură-te departamentului de Procurement în rolul de Specialist Achiziții
📌București
Descrierea jobului
Căutăm un profesionist cu experiență în achiziții, care să contribuie activ la procesul de aprovizionare pentru proiectele companiei, atât în România, cât și internațional. Rolul presupune interacțiune constantă cu furnizori, negocierea celor mai bune condiții comerciale și asigurarea unui flux eficient al comenzilor. Vei lucra într-un mediu dinamic, alături de o echipă orientată spre rezultate și dezvoltare continuă.
🎯 Care vor fi responsabilitățile tale?
- Derulezi procesul complet de achiziții pentru materiale, echipamente și servicii necesare proiectelor, inclusiv lansarea comenzilor și urmărirea lor până la recepția finală;
- Evaluezi și selectezi furnizorii potriviți, pe baza criteriilor de calitate, preț și termen de livrare, negociind condițiile comerciale (preț, termene de plată și livrare);
- Monitorizezi piața de profil pentru identificarea de soluții competitive și oportunități de optimizare a costurilor;
- Gestionezi relația cu furnizorii existenți și contribui la extinderea rețelei prin identificarea de parteneri alternativi;
- Asiguri conformitatea achizițiilor cu politicile interne și reglementările legale, redactând documentația necesară.
🧩 Ce profil căutăm?
- Studii superioare finalizate (preferabil în domeniul tehnic sau economic);
- Minimum 3 ani experiență într-un rol similar (achiziții / supply chain / procurement);
- Cunoștințe solide de MS Office (în special Excel, Outlook, Word);
- Abilități excelente de negociere, comunicare, organizare și luare de decizii;
- Atenție la detalii, orientare către rezultate și spirit de echipă cu atitudine proactivă.
🎁 Ce îți oferim?
- Oportunitatea de a lucra la proiecte de anvergură, cu impact real în infrastructura energetică și vizibilitate internațională;
- Un mediu profesionist, dinamic, în care ai expunere directă la provocări relevante pentru dezvoltarea ta în domeniul achizițiilor;
- Asigurare de sănătate;
- Asigurare de viață și accidente;
- Concediu anual suplimentar în funcție de vechimea în muncă (minimum 21 de zile), plus un bonus de vacanță;
- Vineri scurte, pentru un echilibru mai bun între viața profesională și cea personală.
- Primă lunară pentru electricitate.
🌍 Cine suntem noi?
Electromontaj este o companie cu o tradiție de 75 de ani în realizarea de proiecte de infrastructură energetică de amploare, atât în România, cât și la nivel internațional. Cu un portofoliu solid și echipe de specialiști dedicați, contribuim activ la dezvoltarea infrastructurii energetice, punând întotdeauna oamenii în centrul fiecărui proiect.
Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră și să contribui la proiecte de anvergură, te invităm să aplici!
www.electromontaj.ro
Joburi similare