SPECIALIST ACHIZITII
NOVO HARDWARE DOORS S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare de licenta finalizate in domeniul vanzari, management
- Experienta minima de 3 ani pe o pozitie similara
- Competente digitale avansate de Office (Word, Excel, etc.)
- Abilitati excelente de comunicare scrisa si orala in limba engleza
- Rapiditate si acuratete in indeplinirea sarcinilor
- Atentie distributiva si buna observatie a detaliilor
- Abilitate de lucru cu termene limita
- Persoana responsabila si organizata, capabila pentru lucru in echipa
- Aptitudine de comunicare si negociere
- Experienta minima de 3 ani pe o pozitie similara
- Competente digitale avansate de Office (Word, Excel, etc.)
- Abilitati excelente de comunicare scrisa si orala in limba engleza
- Rapiditate si acuratete in indeplinirea sarcinilor
- Atentie distributiva si buna observatie a detaliilor
- Abilitate de lucru cu termene limita
- Persoana responsabila si organizata, capabila pentru lucru in echipa
- Aptitudine de comunicare si negociere
Descrierea jobului
- Coordonarea operatiunilor logistice , interactiunea cu furnizorii externi
- Verificarea comenzilor sub aspectul corectitudinii lor si operarea in sistemul de gestiune
- Solicita oferte de pret, face comparatii complete si propune conducerii achizitii care se incadreaza in parametrii de buget
- Verifica facturi primite de la furnizori pentru conformitate cu comenzile lansate si livrate
- Identifica solutii de optimizare a costurilor si a timpilor de livrare
- Pregateste, lanseaza si urmareste comenzile de achizitie(cu formular) a tuturor produselor din portofoliul companiei
- Informeaza furnizorii despre neconformitati si problemele de calitate, cantitate, defecte si se asigura de solutionarea lor;
- Indeplinirea sarcinilor si atributiilor stabilite pe cale ierarhica
- Colaborarea cu celelalte departamente pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii
- Participarea la inventar
- Verificarea comenzilor sub aspectul corectitudinii lor si operarea in sistemul de gestiune
- Solicita oferte de pret, face comparatii complete si propune conducerii achizitii care se incadreaza in parametrii de buget
- Verifica facturi primite de la furnizori pentru conformitate cu comenzile lansate si livrate
- Identifica solutii de optimizare a costurilor si a timpilor de livrare
- Pregateste, lanseaza si urmareste comenzile de achizitie(cu formular) a tuturor produselor din portofoliul companiei
- Informeaza furnizorii despre neconformitati si problemele de calitate, cantitate, defecte si se asigura de solutionarea lor;
- Indeplinirea sarcinilor si atributiilor stabilite pe cale ierarhica
- Colaborarea cu celelalte departamente pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii
- Participarea la inventar
Descrierea companiei
Suntem unul dintre principalii producători și distribuitori de accesorii pentru tâmplarie PVC și lemn cu o prezență la nivel european. Depozitele noastre se regăsesc în tări precum România, Grecia si Bulgaria compania fiind într-o continuă expansiune.
Echipa este formată din tineri profesioniști, responsabili și plini de pasiune, care sunt elementele definitorii ce stau la baza dezvoltării grupului nostru.
Echipa este formată din tineri profesioniști, responsabili și plini de pasiune, care sunt elementele definitorii ce stau la baza dezvoltării grupului nostru.
Publicat
21 Mart. 2024
Reactualizat
18 Apr. 2024
Expiră
20 Apr. 2024