Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

SPECIALIST ACHIZITII INTERNE/EXTERNE

S.C. AIS PHARMA SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Bun negociator, experiență în derularea proceselor de achiziții, o persoană energică și hotărâtă
Studii superioare în domeniul economic, administrativ sau tehnic;
Cunoștințe relevante în desfășurarea activităților de cumpărare;
Experienta in domeniul comercial
Cunoasterea pietei de produse medical-farmaceutice si a particularitatilor acesteia;
Experiență în achiziții, aprovizionare sau vânzări constituie avantaj;
Abilitatea de a lucra în echipă;
Capacitate de planificare, organizare și prioritizare;
Cunoștințe foarte bune de limba engleză (scris și vorbit);
Experiență în utilizarea Excel la nivel avansat;
Perseverență, atenție la detalii și adaptabilitate

Descrierea jobului

Descrierea jobului
Achizitii furnizori interni/externiGestionarea intregului proces de achizitie de la solicitarea initiala pana la livrarea marfii in depozitul propriu;
Realizeaza analize comparative pentru a asigura alegerea ofertelor cu cel mai bun raport pret-calitate;
Stabileste contacte cu noi furnizori potentiali pentru produsele cautate
Solicita cereri de oferta de la mai multi furnizori in vedere unei selectii judicioase si riguroase care sa raspunda conditiilor de achizitie dorite.
Urmareste contractele de achizitie aflate in derulare pana la ajungerea marfii in depozitul propriu
Menține și dezvoltă bune relații de colaborare cu partenerii și furnizorii existenți;
Plasează și monitorizează comenzile de produse către furnizorii agreati Comunică cu furnizorii pentru a obține informații despre produse, disponibilitate și termene de livrare;
Analizarea si evaluarea ofertelor de la furnizori in functie de necesarul de achizitie listat
Participa activ la negocierile cu furnizorii directi sau potentiali si intocmeste rapoarte detaliate in legatura cu procesul de achizitie;
Planificare necesarului de aprovizionat in conformitate cu necesarul stocului de marfa;
Negociaza conditiile contractuale care urmeaza sa fie incheiate in privinta pretului, termenului de livrare, modalitatea de livrare, termen de garantie, modalitate de ambalare, modul de transport;
Se ingrijeste de semnarea contractului negociat in forma finala agreata de parti
Tine legatura cu furnizorii pentru rezolvarea eventualelor neconformitati la livrare sau oricaror alte problem intampinate in procesul de achizitie pana la livrare
Participă activ în dezvoltarea proceselor de achiziții existente și optimizarea costurilor.

Achizitii furnizori externiCunoaste politicile de achizitie practicate in conditiile aplicarii regulilor Incoterms
Negociaza contractele de transport maritime
Perfecteaza contractele de transport intern pentru aducerea containerelor din port la depozit
Tine legatura cu Comisionarul Vamal pentru realizarea formalitatilor vamale de transport
Intocmeste devizul de achizitie pe cu toate reperele costurilor implicate per fiecare categorie de import
Publicat 21 Mart. 2024 Reactualizat 19 Apr. 2024 Expiră 21 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.