
Specialist achizitii/Agent Cumparari - Constanta
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii medii sau superioare;
- Experienta in achizitii/ vanzari minimum 3 ani;
- Cunostinte de operare PC - MS Office;
- Permis de conducere categoria B;
- Cunostinte de limba engleza-constituie un avantaj;
- Excelente aptitudini de comunicare verbala si scrisa;
- Disponibilitate pentru deplasari zilnice;
- Abilitati de negociere si persuasiune;
- Persoana ambitioasa, perseverenta si automotivata;
- Orientare catre eficienta, initiativa personala.
Descrierea jobului
- Identifica noi furnizori de deseuri reciclabile in zona alocata in scopul achizitiei acestora;
- Incheie contracte cu furnizorii de deseuri reciclabile si urmareste derularea acestora in conditiile contractuale;
- Administrarea si dezvoltarea portofoliului de furnizori de deseuri reciclabile;
- Cumpararea deseurilor reciclabile in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
- Raspunde de respectarea prevederilor legale privind regimul deseurilor, nepermitand achizitii/livrari neinsotite de documente de livrare (avize de expeditie, facturi, formulare de transport, etc.), documente de provenienta, respectiv de calitate, in functie de statutul furnizorului (daca este sau nu este colector autorizat);
- Are obligatia sa cunoasca denumirile corecte ale tuturor sortimentelor de deseuri si modul lor de codificare, conform STAS-urilor in vigoare;
- Raspunde de respectarea prevederilor reglementarilor sau normelor interne;
- Asigura si raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor referitoare la preturi, politica de preturi, clauze contractuale, secretului negocierii purtate cu furnizorii si beneficiarii etc.;
- Raspunde de calitatea, corectitudinea si oportunitatea informatiilor transmise compartimentelor si conducerii societãtii;
- Informeaza superiorul direct asupra eventualelor nereguli, pagube sau pierderi constatate in sfera sa de activitate, a consecintelor si masurilor care se impun;
- Indeplineste orice alta sarcina din domeniul propriu de activitate, dispusa de superiorul ierarhic.
- Pachet salarial atractiv;
- Contract individual de munca pe durata nedeterminata;
- Prime de performanta, diverse alte stimulente;
- Tichete de masa in valoare de 30 lei/zi;
- Decontarea transportului;
- Zile de concediu de odihna suplimentare conform vechimii in munca;
- Pregatire si traning de specialitate;
- Dezvoltare profesionala;
- Oportunitati de promovare.
Descrierea companiei
Rematholding colecteaza , recicleaza si valorifica eficient deseurile pentru a le introduce in circuitul de materii prime , in conformitate cu standardele internationale de calitate.
Timp de peste 18 ani, Rematholding a investit in solutii inovatoare de reciclare , avand ca motivatii principale: calitatea, respectul pentru mediu, diversitatea si grija pentru oameni.
Misiunea noastra principala este de a incetini procesul de degradare al mediului inconjurator prin pomovarea economiei circulare.
Procesele noastre de reciclare corespund reglementarilor in vigoare fiind atinse tintele de reciclare pentru tipurile de deseuri pe care le colectam.
Ne straduim sa raspundem nevoilor clientilor, fara a renunta la valorile pe care ni le-am stabilit.
Lucram in echipa, cu obiective si valori comune, si suntem in permanenta orientati catre performanta, autoperfectionare si autodepasire.
Echipa este foarte importanta pentru noi si o extindem in permanta cu noi colegi – studenţi, tineri profesionişti, specialişti sau manageri. Căutăm oameni care sunt capabili să dezvolte relatii de lunga durata, bazate pe incredere, au atitudine pozitiva si simtul responsabilitatii, competitivi, curajosi si cu spirit de initiativa.