Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate (studiile de profil - Informatica, Calculatoare, Automatica – reprezinta un plus);
- Minim 5 ani experienta intr-un rol similar;
- Cunoasterea limbajelor de programare: C#, JavaScript;
- Cunostinte de administrare si programare baze de date: SQL Server (Oracle considerat un plus);
- Dezvoltare servicii web pentru integrari software in sisteme multi-nivel;
- Bune abilitati de lucru in Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint);
- Orientare spre rezultate si respectarea termenelor;
- Limba Engleza nivel avansat.
Descrierea jobului
- Analizarea cerințelor de afaceri ale Companiei și dezvoltarea de aplicații software aliniate strategiei, politicilor și procedurilor interne;
- Asigurarea unei întrețineri corespunzatoare a aplicațiilor software implementate;
- Coordonarea proiectelor și a echipei de dezvoltare software aflată în subordine;
- Contribuirea la managementul optimizat al elementelor de baze de date specifice asigurarilor;
- Redactarea și actualizarea documentației aplicațiilor folosite în companie sau puse la dispoziția altor echipeș
- Furnizarea de instruire pentru utilizatori și asigurarea suportului tehnic pentru soluțiile instalate sau dezvoltate, inclusiv instruirea tehnică a colegilor din departament;
- Monitorizarea performanței sistemului, dezvoltarea de proceduri de testare corespunzătoare și a procedurilor de raportare aferente;
- Configurarea sistemelor software în vederea implementării fluxurilor de afaceri pe suport informatic;
- Participă la elaborarea necesarului de cheltuieli și investiții IT ale companiei prin propuneri ce au în vedere achiziția, implementarea și întreținerea sistemelor software pentru asigurări;
- Prezentarea de propuneri pentru soluțiile de îmbunătățire necesare;
- Analizarea permanentă a fluxurilor de lucru cu impact în sistemele software și asigurarea suportului necesar prin aplicațiile software;
- Dezvoltarea și administrarea integrării aplicațiilor și sistemelor companiei;
- Facilitarea întocmirii raportărilor specifice asigurărilor, în conformitate cu cerințele legislației în vigoare / ale Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor și ale altor autorități, ale Consiliului de Supraveghere al Companiei, ale acționarilor și / sau ale Conducerii Executive a Companiei;
- Participarea la sesiuni de instruire în baza desemnării de către superiorii ierarhici;
- Depune efort constant pentru informarea permanentă cu privire la modificările din legislația contabilă / financiară / de asigurări ca și ale mediului de afaceri din asigurări, în vederea implementărilor de bune practici în sistemele software.
Descrierea companiei
Prezentă pe piața locală din 2008, SIGNAL IDUNA este lider în asigurările private de sănătate pentru al cincilea an consecutiv, se află în top 10 asigurători din România și ocupă locul 3 în segmentul asigurărilor de viață.
Ne desfășurăm activitatea prin doua companii: SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE și SIGNAL IDUNA ASIGURĂRI, dar lucram împreuna ca #oneSIGNAL, #oneTEAM, #oneCULTURE pentru a oferi clienților noștri soluții extinse de asigurare. Ne adresăm atât persoanelor fizice, cât și companiilor, de la IMM-uri la business-uri mari și susținem totul printr-o rețea națională și o experiență digitală modernă și accesibilă.
La nivel de grup, SIGNAL IDUNA înseamnă peste 10.000 de angajați și o tradiție de peste 118 ani în Germania. În România, suntem o echipă în continuă dezvoltare, ghidata de valorile comune #oneSIGNAL: inovație, angajament, încredere, deschidere și umor.
Poți afla mai multe despre noi pe paginile de Facebook, Instagram și LinkedIn SIGNAL IDUNA România.
- 7 Nov. 2025
Senior Developer Full Stack(C#, SQL Server, Asp.Net)
PIXELDATA SRL
Cluj-Napoca10000 - 20000 RON net / lună


