Candidatul Ideal
Valorile noastre fundamentale – Excelență, Rigoare, Transparență și Învățare Continuă – ghidează fiecare proiect și decizie. Lucrăm într-un mod agil și colaborativ, cu responsabilități clare și libertatea de a lua inițiativă, astfel încât fiecare membru al echipei să poată contribui direct la succesul proiectelor și la propria dezvoltare profesională.
Pe cine căutăm?
Căutăm un Senior Researcher cu experiență solidă în cercetare de piață și o bună înțelegere a principiilor de marketing & business. În acest rol, vei avea un impact real asupra proiectelor: nu vei fi doar un executant, ci un pilon al echipei, implicat în toate etapele proiectelor, de la designul metodologic la analiza datelor și transformarea lor în insight-uri și povești de business coerente.
Ce așteptăm de la tine?
- Market research literacy: cunoști terminologia și tipurile de studii, aplici corect metodologia cantitativă și conceptele de research în proiecte reale
- Digital workplace & tools: ești familiarizat cu tool-uri de Digital Workplace (G Suite/Slack) și ești deschis la explorarea automatizărilor și a noilor tehnologii (ex: AI în research / analiză). Reprezintă un plus dacă știi să folosești tooluri de analiză statistică (SPSS, Python, R etc.) sau metodologii complexe (conjoint, maxdiff, analize predictive).
- Învățare continuă & proactivitate: îți dorești să înveți lucruri noi, aplici constant cunoștințele dobândite și contribui la dezvoltarea echipei prin knowledge sharing și traininguri interne.
- Comunicare proactivă & clară: transmiți statusuri complete, răspunzi prompt și asertiv colegilor și clienților și documentezi clar munca ta.
- Atenție la detalii & gândire critică: examinezi materialele cu rigurozitate, identifici și propui soluții pentru erori.
- Organizare & prioritizare: gestionezi eficient timpul și taskurile multiple, monitorizezi termenele și resursele, prioritizezi corect și ceri ajutor atunci când apar blocaje.
Cum aplici la rolul de Senior Quant Researcher?
Trimite-ne un email în care răspunzi la următoarele întrebări:
1. De ce crezi că ești persoana potrivită să te alături echipei MKOR?
2. Descrie un proiect de research în care ai simțit nevoia să provoci status-quo-ul: ce anume ai schimbat și care a fost impactul final?
3. Care este cea mai comună eroare pe care o depistezi la alții și cum te asiguri că nu o faci tu?
Lângă răspunsul la întrebările de mai sus, atașează și CV-ul tău. Dacă ne place ceea ce primim, atunci te vom contacta pentru un interviu telefonic de aprox. 20 de minute.
Dacă acesta merge bine, vei primi invitația la un interviu de 1.5 ore, în cadrul căruia vom detalia responsabilitățile rolului, vom discuta despre perspectiva ta asupra rolului și vei putea să ne adresezi orice întrebare ai. De asemenea, vom testa cunoștințele și abilitățile pe care le ai.
Descrierea jobului
Design metodologic: vei propune și valida metodologii cantitative, eșantioane și instrumente de cercetare, asigurându-te că răspund obiectivelor de business ale clienților. Vei superviza și integra feedback-ul echipei și al clienților și vei valida calitatea chestionarelor și adaptările culturale.
Analiză & QC: vei verifica datele colectate, vei realiza analize statistice și vei valida output-ul Data Analystului, propunând ajustări sau analize suplimentare atunci când este nevoie.
Storytelling & vizualizare: vei transforma datele în rapoarte coerente, vei valida vizualizările echipei și vei prezenta concluziile clienților atât în română, cât și în engleză.
Coordonare și ownership: vei gestiona multiple proiecte, delegând taskuri juniorilor, monitorizând termenele, bugetele și calitatea livrabilelor, și vei comunica riscurile și soluțiile proactiv.
Contribuție la cultura echipei: vei fi un membru activ al echipei MKOR - vei participa la ședințe, vei actualiza resursele interne, vei susține traininguri interne, vei aplica și împărtăși constant învățarea, vei urmări respectarea procedurilor și vei contribui la rigoarea și standardele companiei.
Taskuri punctuale: chiar dacă ești senior, vei prelua și finaliza taskuri de bază precum pre-research, desk-research, verificarea și testarea instrumentelor, validarea datelor și generarea graficelor, pentru a sprijini echipa și a asigura livrabile la standardele MKOR.
Descrierea companiei
Cine suntem?
Suntem în piață de peste 12 ani, timp în care am fost parteneri de cercetare în peste 500 de proiecte, din domenii diverse (Automotive, Financial Services, FMCG, Retail, Technology, Industry, Professional Services, ONG & Public Sector). În plus, suntem prezenți cu datele noastre la principalele evenimente din industrie și în mass-media.
Avem propriul panel cu aproximativ 80.000 de respondenți activi în România, dar putem ajunge oriunde în lume prin rețelele noastre partenere. Acoperim orice tip de eșantion și ne asigurăm că fiecare proiect respectă cele mai înalte standarde de calitate și etică (ISO, ESOMAR, GDPR)
Dar ceea ce ne diferențiază cu adevărat sunt oamenii. La MKOR vei lucra într-o echipă care pune accent pe excelență, transparență și empatie, unde învățarea continuă și proactivitatea nu sunt doar valori, ci modul nostru de a lucra. Așa că ne așteptăm să ne aliniem din punct de vedere al valorilor.
Pentru a menține standardele înalte, avem nevoie alături de noi de oameni cu experiență în research, care sunt focalizați pe soluții, persoane proactive și self-driven (cu tot ce înseamnă asta), care își doresc să se dezvolte ca profesioniști. Dacă ești pasionat(ă) de statistică, marketing și AI, o să-ți placă la noi.



