Senior Operator facturare si gestiune documente
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare, cu profil economic;
- Experiență profesională de cel puțin 4 ani în activități administrative/ operaționale, facturare și de contabilitate primară
- Experiență în operarea în Excel și în diverse softuri informatice
- Capacitate de analiză și sinteză
- Atenție la detalii
Descrierea jobului
- Recepţionarea, analiza și înregistrarea în softurile de facturare a comenzilor de tichete primite pe adresa de e-mail dedicată, precum si a documentelor aferente (bonuri de comandă, ordine de plată, contracte)
- Verificarea în sistemele utilizate de companie a datelor clienților care au trimis comenzi de tichete sau documente specifice
- Prelucrarea și actualizarea datele utilizatorilor conform solicitarilor clienților: modificare nume, numar telefon
- Întocmirea facturilor pentru clienți și gestiunea documentelor de facturare
- Comunicarea către colegii care gestionează clienții din cadrul Direcției Comerciale a informațiilor despre comenzile primite de la clienți care nu pot fi facturate
- Validarea datelor înregistrate în scopul generării facturilor
- Analiza / reconcilierea lunară a facturilor emise către clienți și afiliați
- Ţinerea evidenţei facturilor clienţilor şi afiliaţilor prin verificarea jurnalului de vânzări şi întocmirea proceselor verbale către Compartimentul IT Software la constatarea unor nereguli
- Ținerea evidenței cererilor de retragere tichete electronice (expirate și active) și procesarea acestora în sistemul informatic
- Înregistrarea în sistem a cererilor de reemitere carduri si pinuri, cererilor de activare carduri, de reînnoire carduri, dezactivare cont și card, de inactivare serviciu SMS la utilizatori, cererilor de activare utilizatori inactivi
- Trimiterea în producție a comenzilor de carduri la sfârșitul fiecărei zile și operarea tuturor solicitărilor de urgentare procesare carduri
- Analiza periodică a actualizării legislației legate de facturare și verificarea respectării cerințelor legale / fiscale pentru emiterea facturilor
Iată care vor fi beneficiile tale:
- Beneficii de timp:22 zile de concediu anual, vs. 20 zile conform Codului Muncii;
- 5 zile de concediu suplimentar pe an;
- Până la 3 zile suplimentare de concediu în funcție de vechimea în companie (3 ani - 1 zi, 5 ani - 2 zile, 10 ani - 3 zile);
- Zile libere pentru evenimente deosebite (ex: donare sânge, căsătorie, naștere copil, etc.);
Beneficii financiare:
- Tichete de masa in valoare de 40 de lei/zi lucrată;
- 400 de lei buget în platforma Up Multibeneficii;
- Abonament medical la Clinica Medlife.
- Cadouri periodice:150 lei de 19 Noiembrie pentru fiecare angajat;
- 150 de de 8 Martie pentru fiecare angajtă
- 150 lei ziua anagajatului;
- 150 lei pentru fiecare copil al angajatului de Paște, Crăciun, Ziua Copilului;
- 300 lei la împlinirea a 10 ani în companie, 900 lei la împlinirea a 15 ani în companie;
- Spor vechime în companie, de la 1% din salariu, din anul 4;
- 1000 lei în caz de deces rude de gradul 1;
- 1000 lei prima naștere copil
Descrierea companiei
Up Romania isi propune sa ofere clientilor si partenerilor sai servicii integrate care sa le simplifice interactiunile, procesele, deciziile, adoptand o atitudine de intelegere profund umana a nevoilor acestora si sustinand bunele practici de responsabilitate sociala.
Tichetele si cardurile de masa, tichetele cadou, tichetele sociale si cele sociale de gradinita, voucherele si cardurile de vacanta, tichetele de cresa, platforma STIM Online, platforma Up Achizitii sunt doar cateva din varietatea solutiilor cu care venim in sprijinul performantei, al calitatii si al motivarii, al grijei si implicarii pentru a face sa fie mai bine in fiecare zi.
Misiunea noastra e sa aducem valoare prin empatie, printr-o intelegere a nevoilor si o atitudine deschisa fata de parteneri si utilizatori.
Valorile noastre ne ghideaza in toate actiunile. Promovam responsabilitatea, solidaritatea, inovatia, echitatea, antreprenoriatul. Ne dorim alaturi de noi persoane care sa simta si sa actioneze conform acestor valori.
Oferim un mediu organizational care incurajeaza dezvoltarea profesionala si personala, initiativa si care apreciaza implicarea, colaborarea si proactivitatea. In tot ce facem urmarim sa aducem valoare prin simplificare.
Oferim un pachet de beneficii motivant.