Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Senior Comp&Ben Consultant (f/m)

Sediul Central
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Ai studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
  • Ai experiență de minim 3 ani în aria de Comp&Ben și alte experiențe în aria de HR sau Financiar;
  • Cunoști limba engleză la nivel avansat (cunoașterea limbii germane reprezintă un avantaj);
  • Ai cunoștințe avansate de MS Excel și Power Point;
  • Ai abilități foarte bune atât de comunicare, cât și prezentare și relaționare cu managementul;
  • Ești foarte bine organizat, ai gândire analitică și ești atent la detalii.

Descrierea jobului

Sumar

Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.

Rolul tău
  • Vei fi implicat cu recurență în procesul de actualizare a politicii de compensații și beneficii, comunicând modificările acesteia în cadrul companiei;
  • Te vei implica în proiecte inter-departamentale în care expertiza de Comp&Ben este necesară;
  • Vei avea un impact în procesele interne specifice ariei de Comp&Ben (evaluarea rolurilor, benchmark, bugetare, etc.)
  • Vei coordona end-to-end, împreună cu echipa de Comp&Ben, procesele de reînnoire sau contractare de noi beneficii pentru întreaga echipă Lidl;
  • Vei participa la studii și analize de piață pentru a asigura competitivitatea pachetului de compensații și beneficii oferit de compania noastră;
  • Vei fi persoana de contact din companie, în ceea ce privește accesarea și gestionarea beneficiilor;
  • Vei furniza analize ad-hoc pe care le vei prezenta către departamentul HR și/sau către alte departamente implicate.
Profilul tău
  • Ai studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
  • Ai experiență de minim 3 ani în aria de Comp&Ben și alte experiențe în aria de HR sau Financiar;
  • Cunoști limba engleză la nivel avansat (cunoașterea limbii germane reprezintă un avantaj);
  • Ai cunoștințe avansate de MS Excel și Power Point;
  • Ai abilități foarte bune atât de comunicare, cât și prezentare și relaționare cu managementul;
  • Ești foarte bine organizat, ai gândire analitică și ești atent la detalii.
Oferta noastră
  • Contează pe noi pentru un plan personalizat de onboarding și un mentor dedicat;
  • Pentru noi contează să fii motivat nu doar de echipa faină care te așteaptă, ci și de un salariu competitiv și un pachet complex de beneficii (tichete de masă, tichete cadou de Paște și Crăciun, bonusuri anuale și bonus jubiliar etc);
  • Pentru că sănătatea ta contează pentru noi, vei beneficia de asigurare medicală privată și asigurare de viață și accident;
  • Contează pe noi pentru zile de concediu în plus, pe măsură ce crești alături de noi.
  • Ne dorim ca ziua ta de naștere să fie specială și de aceea, îți oferim o zi liberă de care să te bucuri;
  • Contează pe noi pentru dezvoltarea ta continuă asigurată de programele de training dedicate pe care le oferim.

#NoiLidl asigurăm un sistem de salarizare echitabil și nediscriminatoriu pentru toate rolurile din cadrul companiei.

Descrierea companiei

Suntem prezenți pe piața din România din 2011, iar de atunci ne dezvoltăm sustenabil, oferind produse de calitate clienților, respect partenerilor, susținere comunităților locale, iar angajaților noștri, un loc de muncă sigur ce ține cont de beneficiile care contează pentru ei cu adevărat.
În prezent, în România avem peste 300 de magazine, 6 centre logistice și peste 10.500 de angajați în toată țara. În 2023, am fost desemnați Angajator de Top atât în România pentru al 7-lea an consecutiv, iar în Europa pentru al 6-lea an consecutiv.
Fie că lucrează în magazine, în depozite sau în sediile administrative, toți colegii noștri se dedică acelorași valori și motivației de a fi zi de zi, împreună, tot mai buni.

Publicat 10 Apr. 2024 Reactualizat 24 Apr. 2024 Expiră 10 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.