Candidatul Ideal
- Diplomă de licență în Marketing, Business Administration, Economie sau domenii similare
- Master în Marketing/Business este un avantaj
- Minimum 3-5 ani experiență în category management, marketing sau vânzări
- Minimum 1 an experiment de lucru într-un rol online
- Cunoștințe și experiență în marketing, vânzări și category management
- Înțelegere puternică a metricilor de performanță ale campaniilor
- Cunoștințe avansate PC (MS Office - Word, Excel, Outlook)
- Experiență cu instrumente de analiză de date și raportare
- Abilități de management de proiect și respectarea deadline-urilor
- Engleză - nivel avansat
Descrierea jobului
- Responsabil pentru implementarea, coordonarea si monitorizarea campaniilor 4P ( RO & HU ) prin urmărirea unui plan de marketing lunar, crearea de instrumente de vânzare pentru optimizarea performanței campaniilor și atingerea obiectivelor organizaționale.
- Responsabil și lider pentru implementarea campaniilor 4P urmărind planul de marketing lunar
- Definirea target-urilor pe campanii având în vedere obiectivele organizației
- Asigurarea executării campaniilor în timp util respectând procedurile companiei
- Urmărirea obiectivelor campaniilor, monitorizarea și participarea la implementări
- Analiza prognozelor KPI-urilor cheie ale campaniilor și follow-up pentru maximizarea rezultatelor
- Analiza performanței campaniilor și identificarea oportunităților de creștere
- Monitorizarea activităților concurenței și a campaniilor de marketing pentru adaptarea strategiei
- Identificarea nevoilor de instrumente de vânzare ale echipelor comerciale
- Training și suport pentru echipele de vânzare în utilizarea instrumentelor dezvoltate
- Monitorizarea KPI-urilor de marketing și vânzări pentru evaluarea eficienței fiecărei campanii
- Comunicarea cu stakeholderii cheie, oferirea de suport și ghidare pentru maximizarea rezultatelor
- Analizarea și propunerea de măsuri concrete pentru îmbunătățirea KPI-urilor de performanță și a proceselor
- Crearea de rapoarte periodice privind performanța campaniilor
- Dezvoltarea relațiilor de lucru puternice cu echipele de buying, marketing, platforms, marketplace și finance
- Lucrul îndeaproape cu echipele de finance pentru evaluarea impactului bugetar
- Asigurarea alinierii cu strategia și politicile companiei
Te bucuri de beneficii precum:
- Abonament medical la una dintre clinicile Medicover, MedLife sau Regina Maria;
- Buget flexibil pe care îl poți investi în tine așa cum îți dorești: tichete de masă, tichete de vacanță, vouchere culturale, pensii private, cursuri de limbi străine, carduri-cadou eMAG, Fashion Days, Therme și Genius, abonament la diferite săli de sport sau chiar cursuri pentru dezvoltarea ta profesională;
- Diferite discount-uri la partenerii noștri: banking, telefonie, medicină dentară sau wellness;
- Acces la biblioteca Bookster și credite pe platforma de sănătate psiho-emoțională Hilio;
- Un mediu de învățare accelerată, cu acces la peste 100.000 de resurse online si platfome, academii de învățare dedicate zonei tale de business și programe de dezvoltare.
Descrierea companiei
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al comerțului electronic din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 20 de ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.
Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde.
De ce să te alături echipei noastre?
Grow Faster.
Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem hotărâți să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.
La eMAG, o serie de principii puternice ne ghidează zi de zi: înțelegem clientul, gândim ca un antreprenor de succes, luăm decizii bazate pe date, analizăm impactul lor, acționăm responsabil, ne susținem reciproc și creștem împreună cu business-ul. Ele ne definesc și ne ajută să devenim destinația preferată de shopping pentru clienții noștri.
Aproape 6000 de colegi lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.
Împreună suntem eMAG Teams. Descoperă mai multe despre echipele noastre aici. https://teams.emag.ro/.
• Platforms & Technology • Business Intelligence • Marketing • Logistics • Retail • Customer care • Marketplace • Commercial • People • Legal • Finance • Fashion Days
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A pioneer of the Romanian market, eMAG was founded in 2001 in Bucharest and has well established businesses in Bulgaria and Hungary. For almost 20 years, the company has been constantly investing in technology-based services developed in Romania that help customers save time and money. With a range of products continuously expanding through own offer as well as through its partners in the Marketplace, eMAG is the place where anybody can search and order anything, from anywhere.
Why work with us?
Grow Faster.
We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.
At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.
Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.
Together we make eMAG Teams. Find out here where is your place: https://teams.emag.ro/ (to be inserted under "here" word).
• Platforms & Technology • Business Intelligence • Marketing • Logistics • Retail • Customer care • Marketplace • Commercial • People • Legal • Finance • Fashion Days





