Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Senior Brand Manager PODRAVKA - FMCG

PODRAVKA INTERNATIONAL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerinte profil:
  • studii superioare
  • experienta relevanta intr-o pozitie similara de minim 5 ani, intr-o companie FMCG
  • cunostinte limba engleza nivel avansat
  • cunostinte excel ​

Cerinte post:
  • Abilitati de lucru in echipa si de project management;
  • Capacitate de analiza, sinteza, gandire strategica, planificare si evaluare;
  • Orientare catre client si intelegerea profilului consumatorului;
  • Capacitatea de a aborda si de a mentine contacte la orice nivel din mediul de afaceri

Descrierea jobului

  • Participa la definirea obiectivelor și a strategiilor de marketing pentru brandurile companiei, prin toate elementele mixului de marketing, pentru a se asigura că sortimentatia de produse este adaptata cerintelor pieței;
  • Este responsabil de punerea în aplicare şi urmărirea strategiei de marketing pentru brandurile companiei si coordonarea campaniilor de marketing;
  • Urmăreşte realizarea obiectivelor de marketing şi ia măsurile corective necesare pentru atingerea obiectivelor stabilite;
  • Asigurarea unui management eficient al brandurilor, prin actiuni specifice de marketing și pregătirea planurilor de marketing pentru fiecare brand in parte;
  • Monitorizeaza trendurile din piata, și propune noi oportunități de business pentru brandurile companiei, lansarea de produse noi, produse inovatoare, modificări de ambalare, extindere gama de produse etc.;
  • Participa la stabilirea actiunilor de promovare pentru brandurile companiei, precum și activitățile de la punctul de vânzare, definirea obiectivelor promoționale, controlul implementarii și măsurarea rezultatelor;
  • Elaborează conceptul de poziționare a produselor noi pentru a asigura targetul de distribuție;
  • Realizeaza analize la nivel de categorie, brand si per SKU din punct de vedere al preturilor, profitabilitatii si propune initiative care sa conduca la cresterea in volum si market share
  • Urmărește și analizează evoluția categoriilor de care se ocupă și a brandurilor din cadrul categoriilor: volum, valoare, profitabilitate, preț, distribuție, cote de piață, etc.
  • Colaborează cu agenţiile de publicitate şi mass-media pentru promovarea imaginii companiei şi a brandurilor acesteia şi pentru informarea corectă a clienţilor şi a potenţialilor clienţi;
  • Analizează ofertele publicitare şi identifică cele mai avantajoase forme de promovare, atât din perspectiva impactului asupra pieţei, cât şi din perspectiva costurilor;
  • Proiectează şi/sau colaborează la conceperea materialelor publicitare (anunţuri, materiale promoţionale, etc.);
  • Organizează impreuna cu Directorul Vanzari şedinţe periodice cu echipa de vânzări, precum şi întâlniri cu partenerii de afaceri;
  • Organizează participarea companiei la evenimente şi expoziţii de specialitate, în scopul promovării brandurilor companiei;
  • Efectuează studii de piaţă referitoare la poziţionarea companiei versus competitori şi/sau analizează studiile de piaţă efectuate de companii specializate;
  • Studiază concurenţa, documentându-se continuu despre brandurile şi ofertele speciale ale companiilor concurente, analizează preţurile practicate de companiile concurente la produse similare şi face propuneri fundamentate de modificare a preţurilor la produsele proprii;
  • Efectuează vizite regulate în piața în funcție de nevoile de business și prezintă propuneri pentru problemele semnalate sau oportunitățile identificate;
  • Întocmeşte rapoarte specifice legate de activitatea de marketing;

Descrierea companiei

Podravka este una dintre cele mai mari companii multinaționale din industria alimentară a Europei Centrale și de Est, cu o experiență de peste 50 de ani în domeniul culinar. Dintre brandurile pe care le are în portofoliu, cel mai cunoscut este Vegeta.
Publicat 11 Apr. 2024 Reactualizat 11 Apr. 2024 Expiră 11 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.