Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

SEF ECHIPA TEHNIC Hotel 4* (in Brasov)

IPORO COM
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • absolvent studii superioare tehnice;
  • experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani (experienta in indistria ospitalitatii reprezinta avantaj);
  • disponibilitate pentru un program de lucru specific industriei;
  • bune cunostinte de limba engleza;
  • bune cunostinte operare calculator (Microsoft Office, Outlook, programe specifice);
  • persoana activa, orientata spre rezultate;
  • leadership, conduce prin puterea exemplului, avand excelente abilitati de comunicare si relationare;
  • excelente abilitati de organizare si planificare;
  • preocupare pentru dezvoltarea profesionala personala, precum si pentru cea a echipei;
  • excelente abilitati de management al conflictelor;
  • inalte standarde etice.

Descrierea jobului

  • coordoneaza si asigura desfasurarea activitatii in conformitate cu standardele Companiei, participand activ si monitorizand atent toate aspectele specifice Departamentului Tehnic;
  • asigura o comunicare permanenta si eficienta cu Top Management-ul, Managerul Hotelului, Front Office, Housekeeping-ul si orice alta structura oganizatorica din cadrul Grupului;
  • se documenteaza si aplica cele mai bune solutii tehnice si economice pentru activitatea de intretinere si reparare a utilajelor / instalatiilor, pentru lucrarile de modernizare tehnologica sau de investitii;
  • elaboreaza si mentine Calendarul de mentenanta al echipamentelor aflate în dotarea diverselor compartimente din cadrul societatii, atat cu privire la reviziile obligatorii, cat si la cele preventive;
  • asigura transmiterea raportarilor specifice, in mod corect, cu respectarea termenelor de livrare;
  • mentine o buna relatie cu partenerii agreati si asigura si asigura necesarul de unelte, echipamente si piese de schimb;
  • urmareste executia proiectelor, urmarind incadrarea in premisele de executie si colaboreaza cu Managementul Companiei in vederea organizarii comisiei de receptie si verifica periodic, in teren, exactitatea datelor din procesele verbale de receptie;
  • adreseaza cu promptitudine defectiunile ivite la echipamente, instalatii sau tablouri electrice si monitorizeaza remedierea acestora;
  • in cazul auditarilor/verificarilor cu tematica tehnica, reprezinta Compania in fata organelor de control si reprezinta si apara imaginea si interesele Companiei in relatia cu autoritatile de stat;
  • asigura raspunsul la toate solicitările organelor de control si rezolva prompt situatiile specifice din departamentul ethnic;
  • prin exemplul personal, incurajeaza comunicarea bidirectionala, asigura si mentine un mediu de lucru placut, cu accent pe Respect, Dezvoltare profesionala, Motivatie si Lucru in echipa;
  • asigura si intretine un inalt nivel de confidentialitate si desfasoara activitatea in mod profesionist si armonios cu superiorii ierarhici si colegii.

Descrierea companiei

Grupul Kronwell este furnizor national de elita in industria ospitalitatii, certificat de cei peste 20 de ani de experienta. Atentia ne este centrata pe oaspetele acomodat cu performanta, alert si exigent, care integreaza exclusivul in stilul obisnuit de viata. Cautam intotdeauna sa maximizam potentialul si calitatea vietii, sa crestem curajos si sa creem experiente care ne definesc.
Pe langa Kronwell, toate celelalte branduri ale noastre: Qosmo, Bellman, Belaqva, Kasho, Dash, News, Galleria, Papazaur, Prallini, Upfood, sunt recunoscute pentru inspiratia si motivarea data atat oaspetilor cat si membrilor echipelor, spre un standard frumos de viata.

Publicat 28 Mart. 2024 Reactualizat 28 Mart. 2024 Expiră 27 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.